open dag bij dehoutdraaierij.nl

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Beste mensen,

De datum is weer geprikt. Tweede paasdag 2017 hebben we weer een open dag hier in Nieuw Wehl. Wat we allemaal precies gaan doen zal ik jullie de komende tijd over informeren. In ieder geval kan ik al melden dat we het wat groter opzetten dan vorig jaar. Toen was het eigenlijk iets te druk in de werkplaats. Daarom komen er nu meer demonstraties, verspreid over meer ruimte. En natuurlijk is er weer koffie en thee voor iedereen.

En omdat je bij zo'n bericht altijd een foto moet zetten, een foto:

DSC_0065.jpg
 

Bijlagen

  • DSC_0068.jpg
    DSC_0068.jpg
    100,7 KB · Weergaven: 798

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Gezien het feit dat de sint zijn werk had gedaan had ik eigenlijk een kerstboom vol met krullen verwacht, weer een beetje jammer...

MAAR, hey leuk die open dag, gaat weer geld kosten vrees ik, ik ben iig van de partij
Heb je ook koekjes bij de koffie/thee ? ;)
 

BeRo

Actieve deelnemer
19 apr 2016
156
4
Rotterdam
Best Ronald,

Nou moet je niet een oude foto van een werkplaats, die niet de jouwe is plaatsen. Volgens omstanders werd je betaald per kubieke meter spaanders.
Overigens was het wel een geweldige happening toen.

Met hartelijke groeten,

Bert Rosbach.
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Best Ronald,

Nou moet je niet een oude foto van een werkplaats, die niet de jouwe is plaatsen. Volgens omstanders werd je betaald per kubieke meter spaanders.
Overigens was het wel een geweldige happening toen.

Met hartelijke groeten,

Bert Rosbach.

Dat klopt! de foto is van Bad Fallingbostel. Het Duitse forumtreffen 2015. Ik kijk nu al uit naar die van 2017 in Olbernhau!
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Vorig jaar heb ik meer dan 300 km heen gereden naar Wehl om daarna weer meer dan 300 km terug te rijden, maar ik kom zeker weer af Ronald.
 
P

Pel

Guest
Ik ga er toch maar vanuit dat Didier na 300 km. even is uitgestapt voor hij de andere 300 km. heeft gereden, of wat denk jij Toxiq?:D

Groet Pel.
 
P

Pel

Guest
Kan ik helaas nog niet zeggen Toxiq, ligt eraan hoe het t.z.t. met mijn gezondheid is gesteld, maar als het enigszins mogelijk is dan zal ik proberen er te zijn?

Groet Pel.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ah mooi, kan ik eindelijk de man achter vele berichten eens ontmoeten

Hoe herkennen we je, rode roos ? :)
 
P

Pel

Guest
Vier wielen twee van 7 inch voor, en twee 24 x 1/8 achter;)

Groet Pel.
 

Paul_800

Actieve deelnemer
12 sep 2016
146
0
hmm... dat is vanuit nijmegen schijnbaar maar 35 minuutjes rijden. lijkt me wel erg leuk!
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Op de open dag komt in ieder geval een grote mobiele zaag te staan! De altijd goed gehumeurde Toon van Loon uit het Brabantse Zeeland heeft een beest van een machine. (http://mobielezagerij.nl) Volgens mij doet ie boompjes tot 90 cm... Neem zelf oordopjes mee! :)

DSC03716.jpg

En ik ben erg blij dat de Zwolse bebaarde houtfreak ook weer van de partij is!
 
Laatst bewerkt:

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Mooi mooi, dat wordt dus weer genieten.

Is die beste meneer van Loon op deze dag met eigen zaag opdrachten bezig ? of is er ook de mogelijkheid om hout te laten zagen ?.
Altijd mooi om te zien en te ruiken zo'n mobiele zagerij ( met oordopjes in dus :cool: )

Gr Edwin .

Daar hebben we het nog niet over gehad.... Ik heb al wel bomen besteld die een week van te voren gebracht worden....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.