Ruilobject penmania van Wimmel met Sirjacobs Didier.

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Cool Didier! Blij dat ik dit nog zie, vanavond gaat de PC van de stroom af gok ik zo. Laatste inpak klusje.

De vogeltjes zullen met open armen ontvangen worden en nog voor de kerst een mooi plekje gekregen hebben als de planning een beetje loopt zoals de planning bedoeld is ;).

Heb je de mandrel al eens kunnen testen?

Wim,
De vogeltjes zitten verpakt en vertrekken morgennamiddag uw richting op.
Met wat geluk komt het maandag toe en ten laatste dinsdag, denk ik.
Hier uw verpakking.
Mijn nestje vogeltjes waakt nog eventjes tot ze de deur uit zijn.
Het kransje dat mijn vrouwtje gemaakt heeft zal er de kerstsfeer in gedachten bijvoegen.

Groetjes Sirjacobs Didier.

- - - Updated - - -

Didier, het is weer een prachtig wat je gemaakt hebt, wat zal Wim er blij mee zijn.

Groet Pel.
+1
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Cool Didier! Blij dat ik dit nog zie, vanavond gaat de PC van de stroom af gok ik zo. Laatste inpak klusje.

De vogeltjes zullen met open armen ontvangen worden en nog voor de kerst een mooi plekje gekregen hebben als de planning een beetje loopt zoals de planning bedoeld is ;).

Heb je de mandrel al eens kunnen testen?


Wim,
Ik heb hem nog niet getest doordat ik uw schaaltje voor genomen heb van u, maar komt wellicht binnenkort.
Het is bijna vakantie, maar eerst de examens verbeteren gaan voor.
De fotokader heeft ook heel wat tijd in beslag genomen waarvan deze binnenkort ook ergens terecht moet komen.
Ik zie dat het ook heel druk is bij u, maar ik wens je veel succes toe in uw nieuwe stek.
Plaats zo snel mogelijk uw PC terug zodanig dat je weer snel de nieuwigheden kan mee pikken op het forum.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.