Pockethole systeem

BasRonin

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
330
11
Ga ik zeker doen Walter, verwacht hem deze week binnen. Maak jij ook ff paar foto's van jouw tool, want die ziet er wel een stuk steviger uit dan de Kreg.. ze zullen gewaagd zijn aan elkaar..
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Ik wil nog even reageren over het "plastic"
Tegenwoordig heet dat kunststof en is in vele legeringen en samenstellingen op de markt.
Het is een hoogwaardig materiaal dat in veel toepassingen wordt gebruikt.
Dus omdat het lichter is wil dat niet zeggen dat het minder is in kwaliteit.
Mvg,:).
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Dat haalt mijn zorgen helemaal weg Spaander 
Even off topic,
Ik werkte bij een technische handelsonderneming met ook een afdeling 'kunststoffen' daar verkocht men o.a Netstal spuitgietmachines.
Om te plagen gebruikte ik daar ook wel eens het woord 'plastic' en daar reageerden ze altijd verontwaardigd op:D.
Veel plezier met je K5, dat heb ik al jaren van mijn K4, oja een review is altijd welkom en interessant.
Mvg,:)
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Ik heb ook een UJK-set. Deze heb ik overgenomen van BenchWorks. Hij had ook een Kreg en gaf daar de voorkeur aan, omdat hij het fijner vond werken. Welke je ook koopt, zorg dat je er een stofzuiger op aan kunt sluiten, want het boort veel en veel fijner.

IMG_2529_zpsewqvertf.jpg
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.760
733
Enschede, Twente
Wie dat interesseert moet even snuffelen op het YouTube kanaal van hff. Mitch heeft een standaard pockethole jig vast gemonteerd op een tafel en middels veren en een voetpedaal opgewaardeerd en veel makkelijker en sneller in gebruik gemaakt. In zijn geval een jig met de hendel achter.
 

Lontemanos

Actieve deelnemer
23 dec 2014
70
8
Friesland
Ik ben ook wel benieuwd Bas! Hoop dat je m voor t weekend heb (en er positief over bent), dan kan ik mezelf ook nog een leuk Sklaas cadeautje geven..
 

mcbons

Actieve deelnemer
8 sep 2015
251
4
Landgraaf
De van mij is gisteren verstuurd en zou vandaag aankomen.

laat ik nu uitgerekend vandaag een dag met de vrouw hebben waar we samen gaan winkelen in keulen. Kortom niet thuis.

maar dat geeft mij wel een goede onderhandelings positie om het te rechtvaardigen van de aan koop. Zij een leuke winkel dag , ik een kreg k5..
 

sjefke32

Actieve deelnemer
8 apr 2016
45
1
Bergen op Zoom
Zo even een getest. Wat een geweldig systeem! Snel, eenvoudig en boven verwachting sterk.
Even goed de handleiding lezen en het kan eigenlijk niet misgaan. Ik moet wel zeggen dat er standaard wel heel weinig schroeven meegeleverd worden. Voor mij persoonlijk niet zo'n probleem aangezien ik meteen een doos van 500st extra besteld heb maar wel even opletten bij een eventuele aankoop daar er van elke schroef 10st worden meegeleverd.

Typisch zo'n aankoop "had ik dit maar eerder gekocht"! Ik ga er dit weekend volop mee aan de slag!
 

mcbons

Actieve deelnemer
8 sep 2015
251
4
Landgraaf
Ik heb het ook binnen. Kwam net de bezorger tegen.

helaas is de set/levering niet compleet. Ik heb ze al een mail gestuurd en ben benieuwd.
 
7 mrt 2015
1.080
336
P'beek
Hier vandaag succes geboekt met bolkopschroeven 4x30 van de praxis (Stek?). Trekt toch aan en door de platte onderkant van de kop geen gespleten hout meer. Jammer dat ik ze bij lade 4 (van 4) pas ging gebruiken. Vallen mooi weg in de pockethole.
 

BasRonin

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
330
11
Wat een systeem he geweldig.. ik ga volgende week een uitgebreide review plaatsen op dit forum.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.