Pockethole systeem

BasRonin

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
330
11
Jazeker, maar ik ken de website verder niet en ben dan bang dat het niet betrouwbaar is snap je. Maar goed ik geef het een kans er zit tenslotte een "webshop betrouwbaar" sticker op.
 

flyer

Actieve deelnemer
26 dec 2013
445
1
Meerssen
Geen vrees nodig.
Ik heb er ook besteld en is prima verlopen.
Ze bellen je zelfs op als ze in de gaten hebben dat er iets fout besteld is.

Veel plezier met de K5 het ding werkt prima, maar kan niet of nauwelijks zonder afzuiging.
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.829
887
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Kreg-shop is een onderdeel van beqwaam is een onderdeel van Nijhof Baarn. Ik denk dat het dus wel betrouwbaar is... (Nijhof Baarn is een hele grote 'luxe bouwmarkt'/doe het zelfzaak/lifestyle winkel, en draait (zo te zien althans) al jaren prima. Ik kom er zelf regelmatig.
 

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
Yep, bestel daar al jaren. Alleen k*t dat ik net 3000 schroeven besteld had voordat ik doorhad dat ze nu ook dezelfde schroeven in torx hebben. Ach volgende keer maar bestellen. De eerste doos van 1000 is alweer bijna op :D
 

nijb_jan

Actieve deelnemer
29 aug 2013
114
12
Tijnje
Kreg-shop is een onderdeel van beqwaam is een onderdeel van Nijhof Baarn. Ik denk dat het dus wel betrouwbaar is... (Nijhof Baarn is een hele grote 'luxe bouwmarkt'/doe het zelfzaak/lifestyle winkel, en draait (zo te zien althans) al jaren prima. Ik kom er zelf regelmatig.
Paul (Beqwaam) huurt een ruimte binnen Nijhof Baarn, maar is verder geheel onafhankelijk. Maar los van hoe de webshop eruit ziet: prima vent en betrouwbaar adres.
 

mcbons

Actieve deelnemer
8 sep 2015
251
4
Landgraaf
Jullie hebben me overtuigt.

ik heb er ook maar 1 besteld. Leuk sint kado dacht ik.
alleen moet ik mijn vrouw nog vertellen dat ik weer iets gekocht heb ;)
 
P

Pel

Guest
Jullie hebben me overtuigt.

ik heb er ook maar 1 besteld. Leuk sint kado dacht ik.
alleen moet ik mijn vrouw nog vertellen dat ik weer iets gekocht heb ;)


Geef zwarte Piet de schuld, die heeft het de laatste tijd toch al gedaan, kan dat cadeau van jou wel bij.:D

Groet Pel.
 

WR1944

Oud hout
Ik gebruik het Kreg pockethole systeem al jaren en ik ben er zeer tevreden over. Met de vierkante schroefbit is redelijk te werken, beter dan een kruiskop maar lang niet zo goed als een torxkop.
Toen ik het K4 systeem kocht had ik al de Junior versie in gebruik. Dat beviel me zo goed dat ik al snel op de K4 over ging. Om ook met grotere delen makkelijk te kunnen werken heb ik een montageplaat gemaakt met wat steuntjes.

P1040738q.jpg

Een stofafzuiging is onontbeerlijk, het houdt je mal en de plaats waar je het hout in de mal plaatst goed schoon.

De bediening achter is soms wel even lastig maar niet in die mate dat ik er ook nog een K5 systeem bij ga aanschaffen.
 

Lontemanos

Actieve deelnemer
23 dec 2014
70
8
Friesland
Heeft iemand ervaring met de UJK pockethole JIG? Ik was van plan een Kreg jig aan te schaffen, maar de UJK ziet er kwalitatief beter uit. Deze is ook geheel gemaakt uit metaal en wordt geleverd met een handige klem.
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Paul (Beqwaam) is zeker zeer betrouwbaar, ik kom er regelmatig voor mijn schroeven en een gezellig gesprek.

Maar kreg-shop.nl hoort niet bij Beqwaam maar heeft weer als enigste de torx schroeven en ook zij zijn een betrouwbare webwinkel.
Ik koop regelmatig bij beide winkels.
 
Laatst bewerkt:

gengar

Nieuw lid
5 dec 2009
17
1
Ik heb zelf de K5 en vind het echt goed werken. Ik heb net op youtube zitten kijken naar het UJK systeem. Ziet er kwalitatief eigenlijk beter uit, omdat het niet van kunststof gemaakt is maar het kreg systeem is denk ik wat meer doordacht. Ik denk dat het allebei super is.
 

simonklein

Actieve deelnemer
24 jul 2014
175
1
Ik gebruik het Kreg pockethole systeem al jaren en ik ben er zeer tevreden over. Met de vierkante schroefbit is redelijk te werken, beter dan een kruiskop maar lang niet zo goed als een torxkop.
Toen ik het K4 systeem kocht had ik al de Junior versie in gebruik. Dat beviel me zo goed dat ik al snel op de K4 over ging. Om ook met grotere delen makkelijk te kunnen werken heb ik een montageplaat gemaakt met wat steuntjes.

Bekijk bijlage 55608

Een stofafzuiging is onontbeerlijk, het houdt je mal en de plaats waar je het hout in de mal plaatst goed schoon.

De bediening achter is soms wel even lastig maar niet in die mate dat ik er ook nog een K5 systeem bij ga aanschaffen.

Bedankt voor het delen! Zo iets moet ik ook nog steeds maken, nog meer voorbeelden hier?
 

ccrider

Actieve deelnemer
24 jan 2011
178
17
Beusichem (Betuwe)
Geen plaatjes hier:), maar wel de UJK versie van Axminster Mooi zwaar, geheel uit metaal, geen plastic. Werkt goed. Ook de stofafzuiging.
Veel gehoord probleem, en dus ook bij mij, is dat de speciale boren snel breken. Kreeg van Axminster wel direct gratis een nieuwe, met (ongevraagd) een doos schroeven. Ik gebruik nu Kreg boren en die gaan alweer een eeuwigheid mee.
Ik maak er geen "fine furniture" mee maar voor het in elkaar zetten van corpussen of samentrekken van lijstwerk is het perfect.
Ik kocht de set en heb alles wat daar in zit gebruikt dus dat is wel een aanrader. Scheelt behoorlijk tenopzichte van alles los kopen.
 

Walters

Actieve deelnemer
1 okt 2014
247
1
Noord Brabant
Gebruik ook de UJK versie en bevalt goed. Nog geen boren gebroken, maar dat kan ook omdat ik het systeem minder gebruik dan lamello en domino. Een erg stevige set die een uitstekende stofafzuiging heeft.
 

BasRonin

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
330
11
Het nadeel van de UJK is dat de klem aan de achterzijde zit en niet aan de voorzijde zoals de K5 heeft (de K4 heeft net als de UJK de klem aan de achterzijde), bij grotere werkstukken zou dit vervelender werken, vandaar dat ik voor de K5 gekozen heb. Ben errug benieuwd naar deze tool.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.