vormgevers in hout

jos83

Nieuw lid
19 sep 2010
10
0
Bedankt voor de tip, ik kende het nog niet, maar ik ga proberen om er heen te gaan.

@ jan pranger.
Ik heb uw werk bekeken en dat is echt heel mooi! Ik wil graag zelf een sieraden"kistje" maken voor mijn vriendin, maar ik had alleen nog maar gedacht aan een "kistje" vorm, maar wat u maakt is ook erg mooi!
Helaas ben ik nog maar een beginner en zal ik eerst moeten beginnen met een kistje.

Voordat moet ik eerst m'n boekenkast maken. *Zucht* Niet alles tegelijk.. :D
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Jos bedankt voor je reactie. Succes met de boekenkast en natuurlijk het houtdraaien. Laat je wat foto's zien als het zover is? Heb je al een draaibank en les? Trouwens wanneer je Rick zaterdag aan de hand meeneemt, dan vind ik jullie wel. :)
vr.gr. Jan Pranger.
http://www.arstorno.nl
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Is echt een geweldig leuk en inspirerend evenement. Ook mijn kinderen hebben zich elke keer zeer vermaakt! En na afloop pannekoeken eten met de hemski's. Dit is een van de dingen die we wel missen!

jaap
 

Anand

Nieuw lid
11 mei 2010
16
0
ik ga morgen, moet vandaag eerst nog een kastje ophalen bij de kringloop, lopend :roll:
 

jos83

Nieuw lid
19 sep 2010
10
0
Helaas, Helaas!

Ik moet dit voorbij laten gaan, vandaag is m'n klus erg uitgelopen en morgen mijn schoonmoeder belooft te helpen met druiven oogsten. Voor de 200 flessen wijn die we gaan maken. Reken maar uit hoeveel trossen. Een goede tros vult 1 glas. :lol:

Wanneer is er weer een hout evenement?
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Alweer een week geleden, maar wou nog even zeggen dat dit een zeer leuk evenement was. Goede sfeer, je hoorde overal om je heen houtbewerkersachtige gesprekken, en er was veel leuks en inspirerends te zien. Vooral de stand met al het demonstratiehout was kwijlen, helaas kon ik niets anders meenemen dan een heel klein stukje. Wel een prachtig stuk zo bleek later, tjokvol met 'birdseyes' en heb die nu al verwerkt.

Top.
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Houthasses zei:
Alweer een week geleden, maar wou nog even zeggen dat dit een zeer leuk evenement was. Goede sfeer, je hoorde overal om je heen houtbewerkersachtige gesprekken, en er was veel leuks en inspirerends te zien. Vooral de stand met al het demonstratiehout was kwijlen, helaas kon ik niets anders meenemen dan een heel klein stukje Plataan. Wel een prachtig stuk zo bleek later, tjokvol met 'birdseyes' en heb die nu al verwerkt.

Top.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.