Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: vormgevers in hout

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

vormgevers in hout

forumleden,

vormgevers in hout staat weer voor deur. ik denk dat ik zaterdag even ga kijken. ben zeer benieuwd!!

rick

Re: vormgevers in hout

Nou Rick tot zaterdag dan op Fort Vechten.
    Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl

Bedankt voor de tip, ik kende het nog niet, maar ik ga proberen om er heen te gaan.

@ jan pranger.
    Ik heb uw werk bekeken en dat is echt heel mooi! Ik wil graag zelf een sieraden"kistje" maken voor mijn vriendin, maar ik had alleen nog maar gedacht aan een "kistje" vorm, maar wat u maakt is ook erg mooi!
    Helaas ben ik nog maar een beginner en zal ik eerst moeten beginnen met een kistje.

Voordat moet ik eerst m'n boekenkast maken. *Zucht* Niet alles tegelijk..

Jos bedankt voor je reactie. Succes met de boekenkast en natuurlijk het houtdraaien. Laat je wat foto's zien als het zover is? Heb je al een draaibank en les? Trouwens wanneer je Rick zaterdag aan de hand meeneemt, dan vind ik jullie wel.
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

jan,

als je mij zoekt sta ik bij de hamburgerkraam. tenminste als die er dan nog is

rick

Is echt een geweldig leuk en inspirerend evenement. Ook mijn kinderen hebben zich elke keer zeer vermaakt! En na afloop pannekoeken eten met de hemski's. Dit is een van de dingen die we wel missen!

jaap

ik ga morgen, moet vandaag eerst nog een kastje ophalen bij de kringloop, lopend :roll:

Helaas, Helaas!

Ik moet dit voorbij laten gaan, vandaag is m'n klus erg uitgelopen en morgen mijn schoonmoeder belooft te helpen met druiven oogsten. Voor de 200 flessen wijn die we gaan maken. Reken maar uit hoeveel trossen. Een goede tros vult 1 glas. :lol:

Wanneer is er weer een hout evenement?

Alweer een week geleden, maar wou nog even zeggen dat dit een zeer leuk evenement was. Goede sfeer, je hoorde overal om je heen houtbewerkersachtige gesprekken, en er was veel leuks en inspirerends te zien. Vooral de stand met al het demonstratiehout was kwijlen, helaas kon ik niets anders meenemen dan een heel klein stukje. Wel een prachtig stuk zo bleek later, tjokvol met 'birdseyes' en heb die nu al verwerkt.

Top.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Houthasses
    Alweer een week geleden, maar wou nog even zeggen dat dit een zeer leuk evenement was. Goede sfeer, je hoorde overal om je heen houtbewerkersachtige gesprekken, en er was veel leuks en inspirerends te zien. Vooral de stand met al het demonstratiehout was kwijlen, helaas kon ik niets anders meenemen dan een heel klein stukje Plataan. Wel een prachtig stuk zo bleek later, tjokvol met 'birdseyes' en heb die nu al verwerkt.

Top.

Forum Rechten