Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 13 van de 13 EersteEerste ... 3111213
Resultaten 121 tot 130 van de 130
    ja maar daar gaat het nou om, er is geen waarde toegevoegd... dat maak ik toch op uit de post
    Neemt niet weg dat dit een leuk iniatief is hoor (ook ik heb de eerste tool besteld) maar de belasting sponsoren krijg ik vreselijk jeuk van en uitslag op plaatsen waarvan ik het bestaan nog niet eens ontdekt had
    Met een hamer past alles...

Als ondernemer ben je verplicht om BTW te rekenen. Niko heeft hier niks geks gedaan. BTW wordt altijd berekend over het volledige factuur bedrag en niet alleen over de winst die je wel of niet maakt op een product (officieel mag je zelfs niet 1 op 1 door verkopen en moet er winst gemaakt worden).

Enkel op uurloon kunnen ondernemers onderling de BTW verleggen.

Ok....my bad, ik begreep het anders uit de eerdere post
    Wat een boeven he die belasting
    Met een hamer past alles...

ik ben erg benieuwd, zijn er ondertussen al ontwikkelingen gemaakt?
    Ik wacht met smart af

Ik ook wanneer kan ik een opdrachtje uitzetten naar die metaalbewerkings kennis van mij?

Wat is het uiteindelijk geworden de radius freesdingen of de haakse geleider?!
    En hoe nu verder?

Ik vrees dat een hoop mensen op elkaar zit te wachten :P .
    Helaas mis ik de kwaliteiten om een 3D model te maken, anders had ik iets zinnigs bij kunnen dragen .

Radius freesdingen nog niet gemaakt.
    De hoekaanslagen zijn volgens mij prima! 1 keer goed afstellen als je hem monteert.. daarna is hij goed te vertrouwen naar mijn idee

Ik merk dat er een stuk minder enthousiasme is over deze tool..
    Laten we het nog wel doorgaan?? het wordt bijna een lente tool...?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hiertebreeddaartelang Bekijk Berichten
    Wat is het uiteindelijk geworden de radius freesdingen of de haakse geleider?!
    En hoe nu verder?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico Kliko
    Ik merk dat er een stuk minder enthousiasme is over deze tool..
    Laten we het nog wel doorgaan?? het wordt bijna een lente tool...?
    Het enthousiasme is (minstens) even groot als de vorige keer denk ik, er is enkel niemand die het ontwerp in de hand neemt.

Daar staan en vallen zo'n projecten mee...

De winter is bijna voorbij! Ik laat dit topic voor nu even slapen! wie weet dat het nog eens leven in geroepen wordt.

Ik sta ook open voor andere (makkelijker ontwerpen) te laten produceren! laat maar weten!

Forum Rechten