blijven oefenen :)

Paul_800

Actieve deelnemer
12 sep 2016
146
0
Ik heb van de week een chuck gekocht en ben dan ook dingetjes aan het oefenen, Pennen, scheerkwasten etc. vandaag heb ik een tolletje gedraaid en 2 vogeltjes die ik op een blokje esdoorn heb bevestigd met een deuveltje. ik ga er denk ik nog een kleine bij maken en aan een goede vriend geven als kraam cadeautje :)

DSCF0541.jpgDSCF0545.jpg
 

Paul_800

Actieve deelnemer
12 sep 2016
146
0
Ik heb een record power sc3 gekocht bij baptist. Een week nadat ik mijn woodfast daar heb gekocht, kwam er een aanbieding waarbij ik 40 euro korting zou krijgen in een combinatie deal met de sc3. Na een mailtje waren ze direct bereid te helpen en heb ik alsnog gebruik kunnen maken van die aanbieding :) erg fijne mensen daar !
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Ziet er prima uit, vogeltjes zijn altijd leuk ;).

2 additionele tips.
1: Als je een schuurmachientje heb of een schaaf, kan je de onderkant van de tak wat platter maken. Hiermee wordt de tak in verhouding kleiner en vallen de vogeltjes meer op EN staat het steviger.
2: je kan met een klein vogeltje erbij ook wat sesamzaadjes op de tak lijmen met CA glue. Dan zitten er 2 vogels te relaxen en eentje te eten, dit geeft meer dynamiek dan 3 vogels welke "stil" zitten.
 

Paul_800

Actieve deelnemer
12 sep 2016
146
0
Wat een leuk idee, ik ga eens kijken of me dat een beetje lukt! ik had overigens inderdaad met de lintzaag al een stukje van de onderkant afgehaald om de onderkant vlak te maken. Zo flauw als je vogels steeds wegrollen :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.