Nieuwe draaibank....

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
ik denk dat ik al heel veel mensen een lol doe door van het hele proces foto's te maken en posten
soms maak ik ook foto's voor mezelf en daar zitten wel eens staande foto's bij, die hoef je natuurlijk niet te bekijken ;-)

Btw ik heb geen aaifoon :p
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.274
168
Halverwege Utrecht en Amsterdam
LOL, ik heb er toch ook geen aai bijgezet? Je weet toch dat iedereen super blij is met al je foto's?

Maar het valt wel op dat veel mensen verticaal foto's nemen, waar het vaak zelfs beter uitkomt als ze horizontaal genomen worden.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik ben vandaag zó blij....
Na wat tips van Chevy (een tijdje geleden) vond ik op internet een paar bedrijven die ik wilde benaderen voor het stralen/spuiten van de draaibank
Één bedrijf sprak me het meeste aan omdat zei ook veel herstel van Kippers deden (dan denk ik gelijk: kipper = hufterproof)

Omdat ik vandaag naar spinningwheels zou gaan om hem te helpen met het eea kon ik mooi even langs Emmeloord naar het straalbedrijf
Toen ik daar kwam was het bedrijf toch wat groter dan ik verwacht had, er hingen allerlei bordjes wie je kon bellen (administratie, expeditie, directeur etc)
Ik trok de stoute schoenen aan en belde bij de directeur aan

Een alleraardigste vent, liet foto's zien van mijn project, deed mijn verhaal mbt mijn wensen en ik weg met een grote grijns op mijn snoet

€ 60 voor het stralen
€ 60 voor het spuiten in een epoxy primer
€ 80 voor het spuiten in kleur

Volgende week maandag ga ik de draaibank brengen....
 
P

Pel

Guest
Daar is m.i. toch een heleboel geslijm bij te pas gekomen lijkt mij zo aan de prijs te zien, maar gelijk heb je Jeroen, als ik erbij moet gaan huilen en lachen tegelijk dan doe ik dat ook.;)

Groet Pel.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Al moet ik uit één oog tranen dan doe ik het, maar eerlijk is eerlijk, helemaal niks.
Gewoon recht door zee gezegd wat ik graag wilde maar er wel bij verteld dat het een hobby project is en geen bedrijfsmatige bezigheid...
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Was dat toevallig bij Gouweleeuw? Is namelijk één van de weinige spuiterijen waar ze grote telekranen kunnen spuiten. Dat is een forse spuiterij die ze hebben.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.