Nieuwe draaibank....

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Tja...had wel een goei geweest maar nee, dat is het niet
Wat het wel word zien jullie wel als de draaibank terug is (kan wel 2 weken gaan duren)

Ik heb de draaibank afgegeven, het is nu uit mijn handen (vreemd gevoel)
20170626_094637.jpg

20170626_094642.jpg

En zo laat ik de draaibank, waar ik het afgelopen half jaar met veel plezier aan gewerkt heb achter...
 
Laatst bewerkt:

Christ Oerlemans

Actieve deelnemer
10 okt 2013
41
4
Schijndel
Hoi Toxiq,
Ik zie de elektromotor bij de onderdelen liggen, maar let op dat die niet gestraald wordt want dan blijft er niet veel van over ben ik bang.
er zitten te veel openingen in waardoor straalgrid naar binnen gaat (lagers en rem) en tussen rotor en stator.
verder succes met het uitzoeken van de kleur.
Groeten Christ Oerlemans.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
draaibank enkele dagen geleden opgehaald
morgen komt er hulp en gaan we eens kijken hoe we dat varkentje gaan wassen.....
De kanteldeur van de garage is zo goed als vrij, dus dat zit snor
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
is niet gepoedercoat maar gespoten....poedercoaten moet je de boel warm stoken
Dat kan kromtrekken tot gevolg hebben én zo een massa warmstoken heb je een flinke cabine voor nodig (= duur)
 

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Vraag wel even aan die mensen of ze een goede washprimer gebruiken, of hem eerst in de epoxy laag zetten.

Is tegen het roesten.

Mooi apparaat.

Gr Danny
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
hahaha.....we waren inderdaad met de sleurhut op pad, maar na 30 uur thuis te zijn geweest weer vertrokken :)
dus niet thuis, zit ook niet op een stoeltje te kijken
zodra de scholen beginnen vertoef ik weer in eigen huis en gaat het project weer verder ;-)
 

flyer

Actieve deelnemer
26 dec 2013
445
1
Meerssen
Oooooww,
Je zit nog op school...

Nu ja, dat zijn idd verzachtende omstandigheden.
We wachten op je 'rapport'
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.