baptist weekend 6 en 7 september, wie komt

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Hallo allemaal,

Er zijn vast nog meer forumleden en lezers die naar de show van Baptist gaan. Het lijkt mij erg leuk om er een paar te ontmoeten. Enig idee hoe we dit aan de vork moeten steken????

vr.gr.

jaap
 

hemski

Actieve deelnemer
31 mrt 2008
281
2
Jaap,

Ik ben er in ieder geval bij. Verheug me er al weken op. Ik sta in de tent voor Baptist Houtbewerkers als spreker en demonstrateur.
 

Tjeerd

Actieve deelnemer
22 apr 2008
438
56
Jaap, ik kom in elk geval zondag even kijken, als afsluiting van een weekje verlof. Ik zal je dan wel herkennen aan je 'functierol" of heb je een naambordje op? ;)
 

Ger

Actieve deelnemer
7 aug 2008
28
0
Hallo jaap ,ik vind het jammer dat ik zo ver weg woon had er graag heen gegaan maar kan helaas niet misschien volgend jaar veel plezier allemaal groetjes Ger.
 
A

Athanor

Guest
Hallo Jaap,

Ik denk niet dat het me lukt om naar het evenement te komen. Enerzijds spijt me dat wel wat, maar ik heb van alles in het werk gesteld om mijn garage (zeg maar werkplaats te vergroten) en dat gaat juist deze week los. Ik ga het meeste werk zelf doen, dus ben het volgende weekend druk bezig omdat de fundering dan al gelegd is. Dat is even schakelen van fine woodworking naar fine homebuilding!

In ieder geval wens ik allle bezoekers veel plezier toe!

Groet van Fons
 

Houtbewerker

Actieve deelnemer
3 jan 2008
146
4
Hoi Jaap,

Ik hoop zaterdagmorgen van de partij te zijn!
Misschien kan dopeling een meetingpoint organiseren? :)

gr, Wim
 

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Ja, ik zat me al af te vragen hoe zo.n voorstel van jaap te verwezenlijken zou zijn. ik denk een bord met http://www.woodworking.nl ergens hoog aan een paal op een plek waar wat dict in de buurt wat te drinken te krijgen is. dat is wel makkelijk bij zo'n ontmoetingsgebeuren. Ik zal het even overleggen en kom er dan op terug.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Dat lijkt me een super idee Alex!! Ik kom ook op zaterdagmiddag en ik draag geen bordje Tjeerd. Het is een houtbewerkersforum en geen datingsite :lol:
Erg leuk Hemski, kan me voorstellen dat je je daar op verheugd. Wat demonstreer je??

Ik ben benieuwd wie we allemaal tegenkomen, het wordt vast een gezellig gebeuren met allemaal van die houtwormen bij elkaar!! En voor degenen die niet kunnen, zal ik een fototoestel meenemen en hier wat foto's plaatsen.

jaap
 

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Dat "bord" bij de koffietent is in de maak met een pakkende slogan erboven. Nu nog een flinke foto van Jaap eronder zodat we de aanstichter van dit gebeuren hier overal kunnen localiseren als hij op de Baptist weekend show rondloopt, en bedenk mensen dat deze Jaap buitengewoon aanspreekbaar is. Volgens mij nodigde hij in de wieg al iedereen op de koffie.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Alex, Alex, don't spread the rumour. Dat bord is een geweldig idee en als icoon van de serieuze houtbewerker in Nederland gun ik je van harte een mooie pet met http://www.woodworking.nl. Maar een foto van mij is geen goed idee, daar trekken we geen volle zalen mee. Ik kom wel uiteraard, op zaterdagmiddag als de planning in de familie een beetje klopt. En over de koffie, iedereen is altijd welkom!
Ik lees overigens alleen maar over de niet-komers, maar wie komt er wel. Ik had het er vanavond nog met Sergej (van Intarsio) over en ook hij vind het altijd weer een bere gezellige en leerzame bijeenkomst die je eigenlijk niet mag missen!!!

Tot zaterdag,

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.