Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 40
    Dit geeft Google: PORTER-CABLE 557 7 Amp Plate Joiner Kit; ›; Questions & Answers. PORTER- CABLE 557 ... I'm sorry but Woodcraft does not sell a 220V option. By Woodcraft ...

Klopt, heb zojuist mail terug van de fabrikant. Ze maken uitsluitend producten voor binnen de states zelf. Wel jammer want ik zag er goede reviews over en voor 200 dollar ver onder de prijs van een makita of dewalt.

Fabrikant zeg ik maar bedoel groothandel

Tsja, in de states kost een dewalt ook 170 dollar, gereedschap is goedkoper daar.
    Maar......bij Amazon.de 214 euro wie weet leveren ze ook in Nederland?
    https://www.amazon.de/DeWalt-DW682K-.../dp/B0012RVZEK

Het is de Makita PJ7000 geworden. Wel een zo goed als nieuwe 2e hands. En met factuur erbij ivm garantie. Helaas gaat registreren voor verlengde garantie bij Makita niet lukken, aangezien ze willen dat zowel factuur als ik dezelfde tenaamstelling hebben.

En heb vandaag een Metabo KGS254M gekocht, aangezien ik ook toe was aan een beter afkortzaag (de vorige was een Parkside...)

Edu doe een adreswijziging. Ik geloof nooit dat ze dat controleren. Ben je gewoon meneer x

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Edu doe een adreswijziging. Ik geloof nooit dat ze dat controleren. Ben je gewoon meneer x
    Wat is dat nu, meneer Kluck, stelt u hier voor de zaak te flessen?

Is de powerplus POWX1310 niet gelijk aan de PORTER-CABLE 557?

Van een Lamello Classic krijg je nooit spijt, de enkele biljetten van 50 extra leg je achteraf graag bij :-)

Geen spijt? Ik wel!
    Voor een pro die er meerdere malen per week mee werkt snap ik de extra uitgave. Voor mij die jaren zonder heeft gedaan is 150 euro de maximale prijs.

Forum Rechten