Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 40
    Om planken te verlijmen kan dit prima op de freestafel. Maar als je planken in het midden moet infrezen om een haakse verbinding te maken wordt dat lastiger. Ik ga eens kijken of de originele Lamello toch binnen bereik ligt. Anders wordt een deWalt of Makita. Dank iedereen voor de reacties en tips.
    Laatst gewijzigd door Edu; 15-11-16 om 15:25.

Ik heb een deWalt en die doet goed z'n werk.

Het gaat een makita 7000J worden. Morgenochtend ga ik 'em ophalen...

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Edu Bekijk Berichten
    Het gaat een makita 7000J worden. Morgenochtend ga ik 'em ophalen...
    Goede keus,
    maak er een review topic van als je hem gebruikt heb?
    Mvg,.
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

En vergeet hem niet te registreren voor 3 jaar verlengde garantie.
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Slimme tip... doe het vooral ook snel na aankoop, ik heb 2 machines waarbij ik te laat was omdat ik liever met de machine speelde dan met de laptop

Ik was het ook vergeten maar een mailtje naar verkoop@makita.nl en het was geregeld

Bosch/ dewalt doen moeilijk! Mij lukte het niet. Ook niet door te zeggen dat ik particulier ben.

Al zoekende op YouTube kwam ik een review tegen waarbij men ook zeer te spreken was over de: porter cable 557
    Het ziet er ook uit als een degelijke machine en kost een stuk minder als de makita of de dewalt (200-240 dollar).

Zijn er leden die het betreffende apparaat kennen? En werkt alles naar behoren? Ik ben aan het overwegen om zo'n ding uit de states te bestellen maar hoor graag van jullie.

Zit er dan niet zon amerikaanse stekker aan en draait ie op 110volt?
    Vrij nutteloos hier in NL
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Forum Rechten