Peltor Optime II /Optime III oorkappen, ervaringen gezocht voor brillies

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
De verzendkosten zijn gestegen omdat ze een andere vervoerder hebben. De korting hebben ze na bestelling keurig teruggeboekt. Benieuwd hoe snel het hier is en hoe ze bevallen.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Kleuren vind ik niet echt belangrijk ;)

Ik krijg een email dat het is afgeleverd, ergens in Pennsylvania. Dat gaat lekker :eek:
edit: het is blijkbaar een "Parcel Forwarding"-service...
 
Laatst bewerkt:

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Ik had eigenlijk al verwacht dat 3M of andere fabrikanten van gehoorbescherming al zouden komen met DAB+
Mijn huidige gehoorbescherming met radio (Lidl) blijft niet goed op 1 zender staan mijn garage lijkt net tussen twee zenders te liggen.
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Dat had ik ook verwacht en heb verschillende bedrijven/winkels gebeld met de vraag maar allemaal nee wel oordoppen zonder muziek of oorkappen met muziek maar oordoppen met muziek als gehoorbescherming nee dat bestaat niet of dat kunnen wij niet leveren.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Dit weekend de ISOtunes Pro uitgetest. M'n chinese telefoon heeft blijkbaar een erg brakke bluetooth, maar met een andere heb ik goed muziek. Geluid van de meeste machines wordt goed weggefilterd. Ik hoorde niet of de stofzuiger wel aan stond, en zelfs de klopfunctie leek het ook niet te doen :) De haakse slijper hoor je nog wel goed, dat is blijkbaar wat slechter te compenseren.

Een vraag aan andere gebruikers: Hoe draag je hem? De draad in de nek blijft achter m'n kleding hangen. Dat is niet erg comfortabel.
 

Richard81

Actieve deelnemer
24 jul 2016
59
0
Wageningen
Hallo,
Ik was benieuwd of de iso tunes nu nog steeds bevallen? Hadden jullie nog extra kosten van de douane invoerrechten?
 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Ze bevallen mij nog steeds goed
Had inderdaad invoerkosten als verrassing
Zijn dan wel dure oortjes

Menno
 

CCN 74

Actieve deelnemer
29 okt 2017
213
0
Utrecht
Ik gebruik er 1 met ingebouwde radio. Je gebruikt hem dan sneller, aangezien je er een muziekje bij hebt.
 

Richard81

Actieve deelnemer
24 jul 2016
59
0
Wageningen
Dat is zeker balen traveler! Heb je die schuimpjes al geprobeerd rjmulder? Je bent nu al aan vervangende schuimpjes toe? De verzendkosten staan nu op $10,21 bij isotunes en $8,49 bij amazon.
Via Amazon kan je kiezen voor cadootje en komt er geen prijs op de verpakking scheelt misschien weer inklarings kosten 😉.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Reken gewoon altijd op invoerkosten. Er is een online rekenmachine voor.

Ze bevallen me op zich prima. Maar meer dan een paar uur hou ik ze niet in. En als ik slechts kort gehoorbescherming nodig heb, pak meestal de grote Peltor kappen.
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Nee nog niet geprobeerd ben ook nog niet toe aan nieuwe ze houden het goed uit, de switch tussen medium naar large heb ik wel gemaakt dan blijven ze dan toch beter zitten en dempen ook beter.
Dan zijn die verzendkosten al weer aangepast :) Amazon heb ik geen ervaring mee.
 

Ronald L.

Post veel
29 okt 2011
1.937
8
z.o. brabant
In de folder van destil staat deze week deze 3M Peltor oorkap - Optime III - H540A voor 18,50 excl btw.
Geen idee of dit goedkoop is.
Ik heb zelf bilsom en 3M kappen en bij beide geen probleem met een bril. Nadeel van kappen is dat ze warm zijn, zeker met dit weer. Oor plastieken heb ik sinds vorig jaar en zeker als ik de hele dag in de herrie sta, vind ik dat een uitkomst, nadeel ze zijn stevig aan de prijs en je moet er zuinig op zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.