Simpel projectje: Boekenplankje voor op tafel

nebulous

Nieuw lid
24 mrt 2010
16
0
Zie titel. Zo kan ik de boeken die ik op het moment aan het lezen ben uit de boekenkast houden, zodat ze binnen handbereik liggen, en toch de boel netjes houden. Gekopieerd van een project op Lumberjocks, al heb ik de maat geloof ik wel flink vergroot!

Het is een leuk en simpel projectje. Het boekenplankje is uit elkaar te halen, zodat het prima plat als geschenk is in te pakken.

Eiken (van de Hornbach) en walnoot (van Rick Koorman), prima te combineren. Afgewerkt met een aantal lagen dun opgebrachte (verdunde) polyurethaan.

Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
donders, alweer een mooi project met het zwolse notenhout :D :D :D

leuk idee zo'n boekenplankje.had dit nog niet eerder gezien

rick
 

nebulous

Nieuw lid
24 mrt 2010
16
0
Tja, wat kan ik zeggen, als het in precies de goede maat komt gaat dat notenhout wel op! Het is ook erg prettig om mee te werken. Eiken ziet er mooi uit, maar is nogal gevoelig voor 'tear-out' merk ik.

En ja, hij is inderdaad verstelbaar in grootte. Vanaf zo'n 2-3 boeken staat hij al stabiel. Een leuk en nuttig hebbedingetje.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.