Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Arrow Ruilobject: HBM100 Band en Schijfschuurmachine

Mocht je mijn andere topic gelezen hebben, ik ga sommige zaken te ruil aanbieden. Schroom niet te bieden, ook niet als je je skills laag inschat of nog maar net begonnen bent, want sommige items zijn ook echt beginnersitems, dus dat komt dan mooi overeen . Liefst ruil ik tegen zaken als zelfgemaakte pennen, messen, keukengerei, schalen, kandelaars of wat jullie dan ook maar over hebben. Verras me. Nogmaals voor diegenen die het niet door hadden nog, ik zoek geen hoofdprijs, ik zoek leuk materiaal voor in mijn nieuwe appartement . Liever een leuke kleine schaal bijvoorbeeld waar ik iets in kan zetten van een fellow hobbiest dan bijvoorbeeld 50-75 euro.

Hier heb ik het over een apparaat waar ikzelf erg blij van geworden ben ik heb het op meer manieren gebruikt dan ik van tevoren dacht. Even snel iets grof in vorm brengen, of voor een penblank recht afschuren om de tube en blank gelijk te krijgen ipv met een trimmer, heerlijk. Deze machine vind ik geweldig, zelfs ondanks het feit dat je soms de band even opnieuw recht moet instellen. Het is niet de top of de bill zoals men dat zo vaak zegt, maar het beestje doet voor lichter werk wat het hoort te doen en meer. Oh, herrie maken kan die ook best goed .

Ik heb er destijds, 27 januari 2016, 120 euro voor betaald. De pinautomaat kassabon zit er bij.

Een linkie:
    https://www.hbm-machines.com/product...QIoaAgHO8P8HAQ

Osso_Buco_in_a_Red_Wine_Sauce_18.jpg
    Oh wacht.... Dat is de Osso Buco voor vanavond .

Capture.jpg
    De machine is inmiddels wat wat stoffiger
    Laatst gewijzigd door Wimmel; 05-11-16 om 12:35.

Is die Osso Buco ook te ruil

Hoi Wim, ik bied een pen, flessenopener en een schaal!
    Groet,
    Paul

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul W Bekijk Berichten
    Hoi Wim, ik bied een pen, flessenopener en een schaal!
    Groet,
    Paul
    Zou daar a.u.b. ook de foto's van bijgevoegd kunnen worden, zodat we als forumleden en zeker niet in de laatste plaats Wim zelf, kan zien wat de ruilhandel is? Want stel je voor dat je een blauwe bic pen, en een jubileum opener van de RABO bank, en een bonbonschaaltje van de Blokker wilt ruilen, dan zal Wim daar niet bij mee zijn, dat begrijp je toch wel?

Groet Pel.
    Laatst gewijzigd door Pel; 05-11-16 om 13:43.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Wim, ik heb de hele morgen zitten dubben, maar ik zet mijn greenman in eikenhout in als ruil object.

Groet Pel.

Greenman 3 eiken.jpg

@ Pel, die is mooi zeg. Chapeau

Pel, daar mag niemand meer over heen.
    Prachtig.

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pel Bekijk Berichten
    Wim, ik heb de hele morgen zitten dubben, maar ik zet mijn greenman in eikenhout in als ruil object.

Groet Pel.

Greenman 3 eiken.jpg
    Daar kan niemend nog tegenop helaas!

Groetjes Jolien
    Set a goal that makes you want to jump out of bed in the morning.
    Youtube: www.youtube.com/c/JolienBrebels

Dat was ook het eerste wat ik dacht

Nou ik kan er wel overheen !

Ik bied pel een nieuwe bandschuurmachine van hbm aan in ruil voor die prachtige greenman (is makkelijk een stuk of 10 bandschuurmachines waard )

Maar ja dan raakt wimmel zijn gereedschap niet kwijt is ook weer niet mijn bedoeling

Forum Rechten