WoodRat

wiellieb

Nieuw lid
15 mei 2008
3
0
Ik heb een vraag omtrent de WoodRat. Misschien kan iemand me wat meer info geven.
Ik wil een LEIGH D4R of een WoodRat aanschaffen.
Wat zijn de eventuele voor- en nadelen van beide systemen en heeft iemand ervaring met beide tools.
 

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Zoals het er nu naar uit ziet komt Martin Godfrey uitvinder van WoodRat 6 en 7 september op de Baptist Weekend show de WoodRat demonstreren in Arnhem. Dan staat er ook Pierre Veuger met zijn WoodRat , een klant, die in het Nederlands verdere vragen kan beantwoorden. Dan zijn er mensen die met de WoodRat hebben deelgenomen in het maken van een kistje voor de wedstrijd en daar kun je ook wat van leren. Waar je op moet letten is de veelzijdigheid - aan mogelijkheden - de snelheid van het werken, het aantal onderdelen waar ze uit bestaan en wat je er bij zou moeten kopen en betalen om te doen wat je wilt doen ( en die je wellicht een keer kunt kwijt raken) en niet als laatste de aanschafprijs. Je goed orienteren en niet impulsief beslissen, dat is mijn advies.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.