Open Dag Felder

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Hallo machinisten,

Vandaag, morgen en overmorgen is er open dag bij de Felder Group in Barneveld.
Meestal zijn er nog wel aardige beursaanbiedingen te scoren.
Als je toch op het punt staat om een kwaliteitsmachine aan te schaffen heb je nu de kans.
Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn Hammer N3800 lintzaag van hun (weliswaar 2e hands gekocht).
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Zelfs schalen draaien lukt op de tafelzaag:
Doek alle draaibanken maar op. Met een zaagtafel kun je alles ........
 

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
Ga vandaag ff heen, sterker nog stap met 10min in de auto.
Niet dat ik wat ga kopen, maar vind het heel mooi om te zien.
Ff lekker kwijlen :D

Daarna gelijk maar ff doorrijden naar Baptist, ook nog nooit geweest.
En naar het schijnt een erg mooie zaak.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Nu weet ik waarom Ronald die felder heeft gekocht even zien of hij die 1.5 uur van 2 pepermolentjes terug kan brengen tot de helft ;-)
 

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
Net terug uit het oosten van het land.
Mijn kleine impressie van de dag.

Open dag Felder was op zich leuk om die profi apparaten eens te zien in het echt.
Maar het bedrijf zelf qua verkopers was mwaa. Zodra ze doorhadden dat ik er niet was om te kopen was het ineens heel rustig en liepen ze snel door naar een andere klant.
Nou snap ik wel dat een bedrijf moet verkopen om te blijven bestaan. Maar een beetje klantvriendelijkheid kan geen kwaad.
Al is het maar om mij een goed gevoel te geven voor de toekomst mocht ik wel het geld en de ruimte hebben.

Tussendoor ff snel een bakkie gehaald bij een vriendin van me vrouw die jarig is.
En als we dan toch al in Ede zijn dan is het een hoest en een kuch dat we in Arnhem zijn.
Dus dan gaan we gelijk maar ff langs Baptist waar ik al die goeie verhalen over hoor.
Regelmatig online wat besteld bij hun, maar dit was andere koek.
Het is dat de winkel ging sluiten anders had ik nu nog voor de display kast gestaan van Lee Nielsen en Veritas.
Wat was dat mooi.
De rest van de winkel zag er ook heel verzorgt uit en de verkopers hielpen me goed en geduldig bij alle vragen.
En ik kan het natuurlijk niet maken om daar langs te gaan zonder wat mee te nemen.
Dus gelijk maar wat T-track meegenomen en nog wat andere spulletjes die ik wel eens wilde proberen.
Al met al een hele leuke dag, maar ik ben blij dat ik weer thuis ben. 4uur in de auto zitten is voor mij toch wel de max.

PS. de volgende keer dat ik weer in de buurt ben van Arnhem met me vader dan ga ik zeker weer ff langs.
Ik denk dat hij al die schaven ook wel kan waarderen die daar liggen.

PPS. de spulletjes (ssst niet doorvertellen aan me vrouw :)

20161104_170012.jpg
 

rinus

Actieve deelnemer
13 nov 2011
744
149
Heerde
marinusvannorel.nl
Bij beurzen lopen er ook andere verkopers rond (uit Oostenrijk?) en dan krijg je niet altijd de aandacht die je op dat moment zou willen. In den beginne heb ik ook gezegd dat ik niets zou gaan kopen, maar dat maakte volgens verkoper van Rhee niets uit en nam in een individuele afspraak alle tijd voor ons. Toen niets gekocht maar we hebben er wel een paar uur om tafel gezeten.
Door die goede ervaring later wel een en ander gekocht:)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.