Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart380 Bekijk Berichten
    Ik gebruik al een jaar, ELKE dag de tacker en compressor set die ooit bij de Lidl in de verkoop was.
    Werkt gewoon perfect.
    instelbaar 5-6 bar voor brads, dan heb je geen inslag. Altijd even testen natuurlijk.
    Uiteraard kan het altijd beter en duurder/zwaarder.
    Ik gebruik het nu dus al een jaar, en echt elke dag.
    De tacker zelf kan denk ik wel beter. (lees, meer power met minder lucht)
    Dat was geen reden om het niet te kopen voor mij.
    Af en toe een druppel olie in de lade, en klaar is kees.
    Nog steeds tevreden van?
    Ik lees meer en meer postieve prijs/kwaliteit verhoudingen over die Lidl-pneumatische dingen.

Jazeker. compressor loopt elke werkdag al paar jaar lang. 1x olie ververst.
    inmiddels al de 2e tacker in gebruik. Van de eerste is de piston slagpen gebroken.
    Voor 3 tientjes kun je die tacker 2 jaar mishandelen, elke dag.

Super. Dankjewel. Inderdaad, je meot de prijs mee in rekening nemen en dan is het snel beslist.

Even inhaken hier op dit topic, er zijn tegenwoordig ook genoeg nagelpistolen/tackers met accu te vinden. Ik had zelf al een aantal Ryobi gereedschappen, merk is niet echt aanbevolen door/voor professionals, maar als doe het zelf en beetje hobby voldoet het allemaal prima. Eigenlijk heb ik in m'n eigen huis en tuin een jaar lang alles met enkel Ryobi verbouwd en werk nog als nieuw. Echter, wat betreft hun tacker geven velen aan in review filmpjes, waar ik er aardig wat van heb bekeken dat dit juist een goed merk ervoor is. Ik heb mezelf deze laatst aangeschaft:
    https://nl.ryobitools.eu/elektrisch-...16g/r18n16g-0/

Prima ding, heb er via amazon voor 30euro nog 7500 nagels in verschillende maten bijgehaald ivm verbouwing zolder, waar ik een aantal houten schotten ben het plaatsen.
    Review: https://www.youtube.com/watch?v=5Aqq_PhZX0M Hier wordt hij met de Milwaukee 18v vergeleken en komt ie ''beter uit de test''.

Maar zoals gezegd, het ligt er helemaal aan waar je het voor gebruikt. Persoonlijk heb ik geen zin om met compressor etc te gaan hannesen, en wil ik gewoon een accu pakken en klaar is kees. Zijn er met 16G en 18G te vinden. Heb zelf de 16G, de 18G is voor wat fijnere afwerking voor een zelfde prijs vergelijkbaar. Het is natuurlijk duurder dan het lidl merk.

Forum Rechten