Tuinbankje!

Tijntje

Actieve deelnemer
19 mei 2010
86
0
Ben bezig met een vuren bankje. voor moeders :D Deze wordt donker gebeitst en dan in de lak gezet.








Er komen brede vuren delen in de lengte als rugleuning en zitting.

Hier worden de projecten gemaakt:



fotos van eindresultaat als de bank klaar is :)
 

nol

Actieve deelnemer
2 jan 2009
163
6
Ziet er mooi uit, vooral de donkere duvels geven een leuk accent.
Interessante werktafel heb je, lijkt wel een oud ziekenhuisbed met hoog/verstelling.
Lijkt me heel handig.
gr. Nol
 

Tijntje

Actieve deelnemer
19 mei 2010
86
0
Is inderdaad een oud ziekenhuis bed. bed eraf geslepen en blad erop gemaakt. Koste me 50 euro :p geld voor een echte werkbank is er helaas nog niet. Het is wel handig om in je 1tje meubels eraf te tillen.

Zaterdag ga ik weer veder met de tuinbank.
 

nol

Actieve deelnemer
2 jan 2009
163
6
Ik vind het een slimme oplossing, ik zou geen andere werkbank maken denk ik. Ik vraag me alleen af het ex-bed wel voldoende stabiliteit geeft en niet gaat meeveren als je bijv. aan het schaven bent. Ik heb er zelf ook wel eens aan gedacht om zo'n werkbank te maken , dus ben benieuwd naar je reaktie.
gr. Nol.
 

Tijntje

Actieve deelnemer
19 mei 2010
86
0
Voor schaven is de werktafel inderdaad niet geschikt daar is ie niet stabiel genoeg voor.
Maar veder werkt het perfect. Het maakt ook niet uit als je aan het boren bent dat je in het blad boord. Als het blad slecht wordt gooi je er een nieuw blad op en klaar. bij zon dure werkbank springen de tranen in je ogen als je met je boor er door heen gaat :p

Martijn.
 

Tijntje

Actieve deelnemer
19 mei 2010
86
0
Zo vroeg uit de veren en klussen maar weer. Bank is klaar en zit heerlijk :D alleen jammer dat het buiten wat frisser wordt. Moeders is er blij mee :) ik plaats nog wel wat foto's als de bank is afgelakt.





 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.