Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Tuinbankje!

Tuinbankje!

Ben bezig met een vuren bankje. voor moeders Deze wordt donker gebeitst en dan in de lak gezet.

Er komen brede vuren delen in de lengte als rugleuning en zitting.

Hier worden de projecten gemaakt:

fotos van eindresultaat als de bank klaar is

Re: Tuinbankje!

Leuk project en ziet er netjes uit.
    Ik ben benieuwd naar het eind resultaat.

mooie werkplaats trouwens...

gr

Ziet er mooi uit, vooral de donkere duvels geven een leuk accent.
    Interessante werktafel heb je, lijkt wel een oud ziekenhuisbed met hoog/verstelling.
    Lijkt me heel handig.
    gr. Nol

een ziekenhuisbed i.p.v schaartafel leuke oplossingen

Is inderdaad een oud ziekenhuis bed. bed eraf geslepen en blad erop gemaakt. Koste me 50 euro :P geld voor een echte werkbank is er helaas nog niet. Het is wel handig om in je 1tje meubels eraf te tillen.

Zaterdag ga ik weer veder met de tuinbank.

Ik vind het een slimme oplossing, ik zou geen andere werkbank maken denk ik. Ik vraag me alleen af het ex-bed wel voldoende stabiliteit geeft en niet gaat meeveren als je bijv. aan het schaven bent. Ik heb er zelf ook wel eens aan gedacht om zo'n werkbank te maken , dus ben benieuwd naar je reaktie.
    gr. Nol.

Voor schaven is de werktafel inderdaad niet geschikt daar is ie niet stabiel genoeg voor.
    Maar veder werkt het perfect. Het maakt ook niet uit als je aan het boren bent dat je in het blad boord. Als het blad slecht wordt gooi je er een nieuw blad op en klaar. bij zon dure werkbank springen de tranen in je ogen als je met je boor er door heen gaat :P

Martijn.

Zo vroeg uit de veren en klussen maar weer. Bank is klaar en zit heerlijk alleen jammer dat het buiten wat frisser wordt. Moeders is er blij mee ik plaats nog wel wat foto's als de bank is afgelakt.

Forum Rechten