Vloeken in de kerk HPL

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
Voor een klus ben ik op zoek naar hpl gelamineerde platen.

zelf vind ik het bij bedrijven die daar in handelen altijd lastig door de bomen het bos te zien.
Heeft iemand goede ervaringen met een leverancier, en een merk hpl.
Ik zit in groningen, dus een beetje in het noorden is een pré.
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
Dankje voor je snelle reactie Hubert, ik begrijp dat je vaker met HPL werkt.
 

demuis

Actieve deelnemer
29 dec 2009
61
1
Hoi
hebben jullie ook ervaring met het aanbrengen van kantband, ook van hpl bij dit soort platen. Bestaan deze alleen niet-voorgelijmd en waar koop je die.
Kan één van jullie misschien ook een prijsindicatie geven voor bijv MDF 18mm met HPL (unikleur), prijs per plaat (+afmeting) of per m²
 

PressArt

Nieuw lid
8 okt 2010
1
0
Hi,

We zijn dan wel geen houtbewerkers maar ik zag de notitie over de ondoorzichtigheid van de HPL leveranciers. Ik kon het niet laten even een melding te maken dat ik daar helemaal mee eens ben en ik las ook al dat er een mooie lijst is gegeven met goede leveranciers.

Er mist echter nog eentje en daar zijn we jullie graag van dienst. Wij maken namelijk HPL voor binnen en buiten waar een eigen foto, logo, tekst of iets anders Grafisch in geperst wordt en wij kunnen ook daarvoor de digitale documenten voor verzorgen samenstellen of 3D presentatie beelden voor realiseren en het HPL bij jullie op de werkplaats afleveren.

Kijk eens op http://www.PressArt.nl of mail een aanvraag. deze site zou verder vast niet bedoeld zijn om reclame te maken en ik laat het dan ook maar hier bij en zl er verder niet op posten. Tenzij daar natuurlijk meer vragen over zijn.

Wat ook kan en wat heel makkelijk en goedkoop is is dat je een van de Modern Retro dessins kiest van onze succesvolle designer Lars Contzen en wij dat dan in Plaat, behang verwerken en bij jullie afleveren. Het zijn allemaal echt producten waar je een enorme impact bij zult krijgen bij je opdrachtgevers en eigenlijk altijd goed ontvangen worden.

Doe er je voordeel mee we helpen jullie graag verder. Wij kunnen niet zonder de mensen die er wat moois van maken!

Succes

Peter-Pim Stolker http://www.PressArt.nl
 

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
demuis zei:
Hoi
hebben jullie ook ervaring met het aanbrengen van kantband, ook van hpl bij dit soort platen. Bestaan deze alleen niet-voorgelijmd en waar koop je die.
Kan één van jullie misschien ook een prijsindicatie geven voor bijv MDF 18mm met HPL (unikleur), prijs per plaat (+afmeting) of per m²


Bij Iboma en Drimensa bijv. kun je vademecums aanvragen met hun prijzen.
dit zijn A5 formaat ringband boekjes. ;)

MDF 18mm met W980 (wit) kost iets van €8.50 p/m²
(2800x2070mm en alles is PEFC of FSC overigens)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.