Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 43 van de 43
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Moes Bekijk Berichten
    electronische postduif
    oftewel: e-meeuw

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Moes Bekijk Berichten
    Bijlage 58079
    Bijlage 58080
    Bijlage 58081
    Bijlage 58082

Zoals het hoort! 20 dakliggers, 40 overstekken, zowel horizontaal als verticaal een hoek ten opzichte van het gebint. 80 keer een freesgang voor de staart en 80 voor de slede, nagenoeg perfect resultaat.
    Excuses om dit topic even vanonder het stof te halen. Het ontwerp van de dovetail verbinding voor het maken van een plat dak staat me aan.
    Welke balksectie staat er hier afgebeeld; want in je openingspost sprak je over 50x150 verbinden aan 150x150.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Doezum - Gootegast - Westerkwartier - Groningen
    Een kleine update. Ik krijg zo af en toe nog email van mensen die graag de tekening zouden willen ontvangen, maar helaas! Bij een update zijn de tekeningen weg geworden, dus dan zou ik het opnieuw moeten uitwerken, maar daar ontbreekt het mij momenteel aan alle kanten aan tijd. Wanneer ze ooit nog eens beschikbaar komen, post ik ze hier!

Forum Rechten