onderdelen voor shcappach

hout

Nieuw lid
4 okt 2010
2
0
hoi
ik heb een vraagje.waar kan ik onderdelen van mijn schappach aan komen.
ik zoek een aandrijf rol voor de verdikte bank

mvg kevin
 

demuis

Actieve deelnemer
29 dec 2009
61
1
Je kunt onderdelen gewoon bij de importeur bestellen:
Van der Spek machines BV
L.J. Costerstraat 3
3261 LH Oud-Beijerland.
Telefoon: 0186-641000

Op de site: scheppach.nl staat links een link naar de onderdelentekeningen, anders effe bellen. Prima service.
 

hakkelaar

Actieve deelnemer
14 sep 2009
34
0
hallo volgens mij is de firma athim uit alkmaar de importeur als je bij scheppach .nl kijk is dat ook hun site
vr,gr
hakkelaar
 

hakkelaar

Actieve deelnemer
14 sep 2009
34
0
hallo dat is jammer was zeer tespreken over de firma athim kan ik van de firma van der spek niet zeggen
slechte ervaring toen ze importeur waren van robland zijn dit gelukig maar kort geweest
vr,gr
hakkelaar
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Ik had met ATihm ook goede ervaringen met Theo Gootjes en die werkt volgens mij nu bij van der Spek dus het zou nog steeds in orde moeten zijn, ik kan het je nog niet uit eigen ervaring vertellen... Als je wilt kun je ook je onderdelen bij Baptist in Arnhem bestellen, die regelen alles voor je...

Je schijnt bovendien die rollen ook te kunnen vervangen, tenminste er is iemand die het aanbied op marktplaats. Ik heb er zelf geen ervaring mee en kan dus ook niet zeggen of t werkt, het is wel veel goedkoper dan een nieuwe rol bestellen...

hier de link, succes ermee:

http://link.marktplaats.nl/377902094

Scheppie
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.