Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16
    De Zwarte bolletjes zijn op 3 regels na nog steeds het zelfde zoals Jaap in het begin het bedacht heeft. https://www.woodworking.nl/showthrea...het-Marktplein

Ik heb ze hier in het topic alleen maar duidelijker neer gezet.

De 3 nieuwe regels zijn de Tag, Verkocht in de titel en de richtprijs.

Waarvan verkocht al is vervallen omdat het niet mogelijk is, als iemand verkocht in het topic plaatst dan sluit ik hem. De tag is om het overzichtelijk te houden en spreek er voor de rest niemand op aan. Het zelfde geld voor richtprijs, het staat er in maar let er niet meer op.

Mede forumleden, mijn visie:

Een titel met in ieder geval "Gevraagd of Aangeboden of TIP" erin vind ik wel heel erg handig. Daarnaast is dit lijstje als startpunt wel prettig, scheelt vragen en vertragende mail of PB wisselingen:

Richtprijs/startbod
    Waar op te halen
    Korte of uitgebreide beschrijving
    Type van machine
    Merk
    Foto's van het product zelf niet een advertentie foto
    Conditie: Gebruikt/nieuw/weinig gebruikt.

Ook bij Marktplaats willen ze graag wat extra informatie en bij het plaatsen wordt je daaraan herinnerd.

Wat mij betreft GEEN verplichting maar het maakt het wel wat overzichtelijker...

Groet, Marcel

Als je minder moeite doet om je waar aan te prijzen, is de kans op een succesvolle verkoop ook kleiner. Dat werkt op MP net zo. Slechte foto's of brakke tekst leveren meestal niet veel reacties op. De zelfregulering doet dan zijn werk, de verkoper blijft met de handel zitten.

Wat mij het meeste stoort is dat oude advertenties op het forum blijven staan. Het voegt niets toe, bevat geen informatie en het levert vaak onnodige reacties op lang nadat de advertentie is geplaatst. Met een maximum van bijvoorbeeld twee maanden na plaatsing kun je de marktpleinrubriek reduceren tot een paar pagina's, waardoor de koopjes alleen maar beter opvallen.

Het modereren op overbodige advertenties en deze fysiek verwijderen zou wat mij betreft een aandachtspunt mogen worden.
    Met vriendelijke groet,

William
    .

Jefmen, wat Maja zegt gaat niet om wat jij toegevoegd hebt maar juist om het feit dat de algehele regels niet erg handig gekozen zijn en misschien eens op de schop moeten
    Trilliwilli heeft gelijk, een tekst die te wensen over laat heeft de verkoper alleen zichzelf mee ! maar een forummer die er wel wat in ziet zal dan zelf contact opnemen met de verkoper

Vergeef me als het bot over komt, maar de regels (en hoe deze gehanteerd worden) komen mij dikwijls erg spastisch over....een stuk meer ruimte/vrijheid zou hierin niet misstaan
    Met een hamer past alles...

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Van mij mag de regel van de marktplaats verwijzing als eerste geschrapt worden. Maar hier wat meer informatie plaatsen is toch niet teveel gevraagd?

Voordat advertenties verwijderd worden graag altijd de gelegenheid geven aan de plaatser om te reageren. Niet alles wordt (snel) verkocht.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bijtel Bekijk Berichten
    Van mij mag de regel van de marktplaats verwijzing als eerste geschrapt worden. Maar hier wat meer informatie plaatsen is toch niet teveel gevraagd?

Voordat advertenties verwijderd worden graag altijd de gelegenheid geven aan de plaatser om te reageren. Niet alles wordt (snel) verkocht.
    En dan door iedereen alleen maar marktplaats linken geplaatst worden.

@iedereen
    Het marktplein gaat mogelijk op de schop en dat zal pas gebeuren als we over gaan op een ander forum software. Heeft iemand mischien een idee hoe de regels beter kunnen of op een andere schrijfwijze stuur mij een Pm en dan kunnen we als moderators overleggen wat er gebruikt kan worden en wat niet.

Forum Rechten