Nieuwe moderator

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Hallo iedereen.

Zoals velen al een vermoeden hadden, ben ik per 4 oktober aangesteld als nieuwe moderator om jaap te ondersteunen met forum werkzaamheden. Dat betreft topics verplaatsen naar de juiste sub forum of ze opschonen als doel dat ze duidelijker leesbaar worden. Tevens zal ik het marktplein nu op de eerste plaats zetten en dan naar andere dingen gaan kijken. Tevens vraag ik iedereen die een idee heeft wat misschien anders zou kunnen of verbeterd kan worden te reageren in de volgende topic: http://www.woodworking.nl/showthread.php?19282-Wat-zouden-jullie-anders-willen-zien
Tevens ben ik natuurlijk ook gewoon bereikbaar via PM

Ik zal mij nog voorstellen voor de mensen die mij nog niet kennen.

Mijn naam is Jeffrey Lekkerkerker, 24 jaar oud. wonend in het mooie Krimpen aan de Lek (ligt naast Kinderdijk/Rotterdam). Afgestudeerd als meubelmaker niv 4 op het hout en meubileringscollege in Rotterdam. Daarna al snel de verkoop ingegaan bij een bouwmarkt in een oranje doosje daar verder doorgestroomd naar medewerker goederenontvangst met leidinggevende functie aan stagiairs en alles wat ingehuurd wordt en nieuwe mensen. Daarnaast ook actief bij de vrijwilgen brandweer in Nieuwerkerk aan den IJssel.

Mijn hobby's:
Natuurlijk knutselen met hout
Ehbo'en
Brandweer.
Geocaching
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Gefeliciteerd met deze benoeming Jeffrey. Goed dat Jaap eea uit handen wil geven. Alles zelf willen doen kan niet altijd meer.
Ik wens je veel succes met je werkzaamheden op dit drukke en gezellige forum.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.