Wat zouden jullie anders willen zien?

Ronald L.

Post veel
29 okt 2011
1.937
8
z.o. brabant
Het aantal loopt wel op bij jou, net 647 nu 648 bezoekers. Maar geen idee of dat aan browser ligt, dat lijstje was mij nooit opgevallen ;)
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Het aantal loopt wel op bij jou, net 647 nu 648 bezoekers. Maar geen idee of dat aan browser ligt, dat lijstje was mij nooit opgevallen ;)


Die teller loopt wel op ja. Jij staat er nu ook bij. Namen worden blijkbaar in alfabetische volgorde weergegeven.

Solly Ronald, ik let alleen op mijn vrouwelijke bezoekers........
 
Laatst bewerkt:

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
jefmen

Ik heb dit al enige tijd eens aangehaald, maar ik doe het nog eens.
Er zijn hier zoveel talenten aanwezig met zeer mooie projecten die in de eregalerij terecht kunnen.
Sinds mijn aanwezigheid op het forum werd daar niets mee gedaan.
Probeer dit eens weer opgang te krijgen bijvoorbeeld of neem dan gewoon de eregalerij weg.
Groetjes Sirjacobs Didier.
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.225
647
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Om te voorkomen dat het forum straks vol staat met berichtjes dat er een tag toegevoegd is, waarom wordt daar niet (verplicht) om gevraagd tijdens het maken van een topic in het marktplein? Gewoon aanvinken wat het betreft, en de forumsoftware zet de tag voor het onderwerp. Of is dat softwarematig lastig?
 

HBhout

Actieve deelnemer
17 aug 2015
268
0
capelle
Is het niet mogelijk om een kaart te hebben met daarop alle leden van het forum? zoiets ben ik ook een keer tegen gekomen voor allerlei houthandels (Kan hem helaas nergens meer vinden). Maar is het niet mogelijk om een kaart te hebben met daarop alle leden? Als je een keer iets nodig hebt bijvoorbeeld even langs een buur gaan. Ik ken namelijk geen houtbewerkers in mijn buurt en heb wel is iets een keertje nodig gehad. Dan lijkt mij zoiets erg handig, want voor 1 keer gebruiken een apparaat aan te schaffen is iets te veel van het goede. Of dat je gewoon bij een ander kan buurten en kijken hoe hij werkt, zijn projectjes en zijn mancave bekijken ;)
er zijn natuurlijk ook forum leden die dat niet willen, maar die kunnen zich dan afmelden of niet inschrijven.
 

damien

Actieve deelnemer
21 aug 2011
669
4
Leuven
Op sommige sites krijgt de draadjes starter een speciale vermelding-kleur in het draadje, vind ik wel handig (als die functie vlot beschikbaar is in het forum pakket)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Hb hout ik wil best forumers helpen. Maar er zijn twee dingen waar ik een bloedhekel aan heb om uit te lenen. Mijn gereedschap enn mijn vrouw. Soms kun je niet weigeren maar vaak krijg ik het niet terug.
 

janwillem

Actieve deelnemer
14 sep 2015
527
48
Groningen
Haha Wim, door jouw bericht schiet me ineens weer te binnen: In aardig wat fora kun je een bericht een "+1" geven of een "-1". Ik lees regelmatig een berichtje waarvan ik denk, "ha leuk" of "nuttig" of wat dan ook, maar dan vind ik het te veel moeite of gewoon onzin om dat er onder te typen, maar aan de andere kant vind ik het ook wel leuk en soms nuttig om mijn waardering te uiten. Of om aan te geven dat een tip, ook door mij handig gevonden wordt.

HB hout, ik zou dan zeggen dat je je kunt aanmelden voor een kaart. Iedereen standaard op een kaart gooien vind ik ook zo wat. Nu kun je al in je profiel aangeven wat je woonplaats is. Het lijkt mij dat als je toegang hebt tot de database dit wel in een kaartje om te zetten moet zijn.
 

janwillem

Actieve deelnemer
14 sep 2015
527
48
Groningen
Daar kan het ook inderdaad :p Vroegâh op een spelletjesforum wat niet meer bestaat was het ook. Op het moment is dit het enige forum wat ik gebruik dus zou niet weten of het niet (meer) gebruikelijk is.
 

HBhout

Actieve deelnemer
17 aug 2015
268
0
capelle
Hb hout ik wil best forumers helpen. Maar er zijn twee dingen waar ik een bloedhekel aan heb om uit te lenen. Mijn gereedschap enn mijn vrouw. Soms kun je niet weigeren maar vaak krijg ik het niet terug.

haha Wim, je vrouw mag je houden hoor;). Maar zonder dollen, met dat gereedschap heb je inderdaad wel punt. Niks is vervelender dan het niet terug krijgen. Maar als iemand langs rijd om een stuk hout door de vlakbank te halen is weer anders.
Een map op aanmeld basis is inderdaad beter. Niet iedereen wil het natuurlijk.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Ik ken namelijk geen houtbewerkers in mijn buurt en heb wel is iets een keertje nodig gehad. Dan lijkt mij zoiets erg handig, want voor 1 keer gebruiken een apparaat aan te schaffen is iets te veel van het goede. Of dat je gewoon bij een ander kan buurten en kijken hoe hij werkt, zijn projectjes en zijn mancave bekijken ;)

Hb hout ik wil best forumers helpen. Maar er zijn twee dingen waar ik een bloedhekel aan heb om uit te lenen. Mijn gereedschap enn mijn vrouw. Soms kun je niet weigeren maar vaak krijg ik het niet terug.

Bij mij is lenen ook geen optie, maar gebruiken is geen probleem. Volgens mij is dat ook precies wat HBhout bedoeld meneer Kluck?! (Sorry, gezien ik vroeger nog in Bussum als klein jongetje rondliep in de ijzerwarenwinkel kan ik tutoyeren niet over mijn hart verkrijgen :))
 

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
Daar kan het ook inderdaad :p Vroegâh op een spelletjesforum wat niet meer bestaat was het ook. Op het moment is dit het enige forum wat ik gebruik dus zou niet weten of het niet (meer) gebruikelijk is.
Ik frequenteerde ooit een elektronica forum (ofwel 'community', gebaseerd op Jive; kan ik niet aanraden) waar je "kudo's" kon geven wanneer iemand een goed antwoord gaf. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een matig systeem vond.

Ik zou het wel tof vinden wanneer je plaatjes kunt draaien en / of resizen in de browser. Ik heb even gezocht maar kon niets vinden voor PHPBB.
 

Willems Ontwerp

Post veel
20 jul 2011
1.421
92
45
Veldhoven
www.willemsontwerp.nl
Ik heb daar nog nooit op gelet, heb het nu geprobeerd. Het is me niet helemaal duidelijk.
Bedoel je deze old /new aanduiding?? Ik gebruik ook firefox ( en chrome en qupzilla en en...)

Nee, het topic zelf dat in een subforum staat. Dat old/new geeft aan of er nieuwe ongelezen berichten zijn geplaatst. Als je alle berichten in dat subforum gelezen hebt verandert new naar old.

Knipsel.PNG
 
P

Pel

Guest
@Jefmen, is het mogelijk om makkelijker een tekening in te voegen, ik teken bijvoorbeeld in Visio van Microsoft, maar kan dat niet invoegen? ik weet niet of het mogelijk is natuurlijk, maar dat je de tekening maakt in een teken programma, en dat je dat naar het draadje kopieerd. Er zijn forumleden die in Google Sketshup tekenen, en die kunnen dacht ik wel de tekening plaatsen? Dank dat je het forum toegankelijker maakt.

Groet Pel.
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.272
167
Halverwege Utrecht en Amsterdam
@Jefmen, is het mogelijk om makkelijker een tekening in te voegen, ik teken bijvoorbeeld in Visio van Microsoft, maar kan dat niet invoegen? ik weet niet of het mogelijk is natuurlijk, maar dat je de tekening maakt in een teken programma, en dat je dat naar het draadje kopieerd. Er zijn forumleden die in Google Sketshup tekenen, en die kunnen dacht ik wel de tekening plaatsen? Dank dat je het forum toegankelijker maakt.

Groet Pel.

Pel, Ik gebruik ook altijd Visio, in Visio kun je Save as (Opslaan als) en dan JPG kiezen, die kun je dan direct invoegen, wel oppassen dat je niks geselecteerd hebt tijdens het saven, anders slaat hij alleen dat wat je geselecteerd hebt op.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.