Krak!

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Op 4 juli j.l. maakte ik een stomme uitglijder tijdens mijn werk en kwam zeer ongelukkig met mijn linkerarm op een Stelcon plaat terecht.
De 'krak' was goed te horen en te voelen.
Het deed flink pijn en ben met een taxi naar de SEH van het OLVZ in Amsterdam Oost gegaan.
Na twee foto's en een CT scan bleek het een gecompliceerde breuk te zijn.

IMG_3192.jpg

Daar is besloten de arm eerst in het gips te zetten.

IMG_3233.jpg

De volgende dag thuis in Rotterdam direct een afspraak in het Maasstad Ziekenhuis gemaakt voor verdere behandeling.
Na een snelle blik op de foto besloot de chirurg, zonder twijfel, dat er een of twee plaatjes in moesten en dat er een bot splintertje weg gehaald moest worden. Zou dit niet gebeuren dan is de kans op artrose erg groot.

Een week later ben ik geopereerd en zijn er twee plaatjes in gezet.

IMG_3241.jpg
IMG_3326.jpg

De eerste twee weken mag en kon ik helemaal niks met de arm. Maar na een controle mocht ik beginnen met oefeningen. Rek en buig oefeningen.

IMG_3258 2.jpg


Twee weken geleden weer op controle en volgens de chirurg is het weer helemaal goed.
En zo voelt het ook!
Inmiddels ben ik weer volop bezig met mijn werk en het voelt heel goed aan.
Het is nog niet helemaal over, er zit nog wel een hoop rommel en litteken weefsel bij de pols. Ik voel het kraken en knarsen. Maar geen pijn.

Het is jammer dat het nu zo druk op mijn werk en thuis is, want ik hoor de schaven en zagen om aandacht schreeuwen!!!

Volgende week ga ik weer lekker aan het houtbewerken beginnen!

Al met al een hele ervaring, maar met een goede afloop.
In beide ziekenhuizen ben ik zeer goed behandeld en de chirurg in het Maasstad Ziekenhuis krijgt van mij een tien!
Dat mag ook een keer gezegd worden.

Groeten, Raymond
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Wat een pech man! Dat zet je even goed in de ruststand. Fijn dat het goed uitpakt en je weer aan de slag gaat. Veel succes met opstarten!

Groet van Fons
 
P

Pel

Guest
Tjonge Raymond , dan heb je een lelijke smak gemaakt, het lijkt allemaal goed te komen, maar ik zou hem in het begin zeker niet over belasten. Hopelijk hou je er niets aan over, ik wens je in ieder geval beterschap en alle goeds.

Groet Pel.
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Hoi Raymond, gelukkig ben je alweer grotendeels hersteld, maar zoals Pel zegt, zeker niet overbelasten! Rustig houtbewerken is ook heerlijk rustgevend:p
 

Hubert

Actieve deelnemer
26 jan 2010
331
1
Maria Hoop (L)
Wat een heftige val. Dan besef je pas hoe belangrijk goede medische zorg is. Eigenlijk lijkt dat geschroef en gedoe met plaatjes wel wat op een ambacht, maar dan anders. Heel veel beterschap. Doe maar een beetje rustig aan.
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Oj Raymond, ben ik een tijdje niet actief op het forum, kom ik er eindelijk eens op lees ik dit.
En dat heb je al die tijd nog stil gehouden ook!

Hoe dan ook: hopelijk dat het laatste stukje herstel goed gaat.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Zo Raymond, da's een rottige val geweest, beterschap in ieder geval.
Ik heb een jaar of 30 geleden na een val van een ladder een gecompliceerde breuk van m'n rechterpols gehad.
Werd er een hele stellage van chirurgisch staal opgezet, klote want dan kan je meteen niets meer.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Bedankt voor aanmoedigende berichten! Het gaat inmiddels de goede kant op, ik heb in het weekend zelfs weer een stukje geschaafd.
Als het aan mij ligt dan kom ik zeker naar de Open Dag.
Maar het hangt van mijn werk af, ik heb maar 1 collega en zijn dochterje is 3 oktober jarig. Dus die heeft voorrang in dat weekend.
Verder wordt onze zakelijke agenda door de klanten bepaalt en die komen pas in de loop van de week met de bestellingen.
 

Bosquet

Actieve deelnemer
12 dec 2014
569
70
Drachten,
www.bosquet.nl
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens op het forum. En lees ineens allerlei heftige berichten van o.a. BenchWorks en SunRayes...

Fijn dat je herstel zo goed verloopt Ray !!!

Spreek je later weer...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.