Ik ga naar ODH en neem mee......................

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Een mooie schaal uit Kauri moerashout uit Nieuw Zeeland. Zeker 30.000 jaar oud.
Ik plaats hem op de tafel van Woodworking.nl. Die moet vol.
Wie volgt......................
Vriendelijke groet, Jan Pranger.

P4280016.jpg
 
P

Pel

Guest
Dat is een mooie schaal Jan, mooi hout, de kleur, als de vorm van de schaal is prachtig.

Groet Pel
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Beste forumleden,
Ik breng het volgende mee naar Zutphen.
Mijn propvolle wagen met Quillaume, het gekende logo van de Vlaamse Gilde, halve ring met mini laden, de smileys, de ufo, de bol op 3 staanders, de luchtballon, de octopus, enz.
Er zijn ook heel wat bewonderenswaardige stukken bij van mede Vlaamse collega's.
Ah ja, die met zijn lange neus komt ook mee.
Wie hem wilt zien, moet afkomen.
Mijn 2 andere collega's hebben ook hun wagen vol met stukken.
Hier al een sfeerbeeld van mijn wagen die nu al klaar staat tegen zondag.
Morgen en zaterdag ben ik ook een ganse dag weg waarvan het laden bijna onmogelijk is voor me. Vandaar dat ik nu al klaar sta.
Spijtig genoeg kan mijn vrouwtje niet meekomen.
Ze heeft volgende week een onverwachtse controle van hun iso-norm op het bedrijf samen met haar 2 broers.
Tot zondag.
IMG_3471.jpgIMG_3479.jpgIMG_3478.jpg
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
En ik neem mee pepermolens in bubinga, bueken met slaap en oregon pine.
De pennen laat ik thuis (die zijn zo klein dat ze spontaan verdwijnen als er veel mensen in de buurt zijn). Maar eentje komt er mee als 2e prijs voor de kissieswedstrijd,
Ik hoop alleen dat ik het red. Gisteren door mijn rug gegaan en nu een opkomend verschijnsel met dikke ogen, snotteren en ongemakkelijk gevoel. De eerste griep van het seizoen?
Maar eerst nog zaterdag in De Meern een vergadering met de AfdelingsContactPersonen van Radius
 
Laatst bewerkt:

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
attachment.php
Mja, dat is natuurlijk ook een manier om er voor te zorgen dat ge ter plekke niets kunt kopen ;)


(Ik blijf voor alle zekerheid thuis)
 
Dat zijn mooie kisten Roeland.

Ik zou er ook wel een willen maken maar ik vind het altijd een hele klus om alles mooi haaks te krijgen zonder elektrisch gereedschap.
Recht - en op maat zagen moet ik eerst nog een goed leren .

Gr Edwin


Een leuk krukje voor JanPranger mijn zoon en een heleboel houtbewerkings gereedschap.

En een aantal kissies!

Bekijk bijlage 53239

Bekijk bijlage 53240

groetnis,

Roeland
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.