Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16
    En ik neem mee pepermolens in bubinga, bueken met slaap en oregon pine.
    De pennen laat ik thuis (die zijn zo klein dat ze spontaan verdwijnen als er veel mensen in de buurt zijn). Maar eentje komt er mee als 2e prijs voor de kissieswedstrijd,
    Ik hoop alleen dat ik het red. Gisteren door mijn rug gegaan en nu een opkomend verschijnsel met dikke ogen, snotteren en ongemakkelijk gevoel. De eerste griep van het seizoen?
    Maar eerst nog zaterdag in De Meern een vergadering met de AfdelingsContactPersonen van Radius
    Laatst gewijzigd door O Peatey; 29-09-16 om 21:25.

Hahahaha,

Dat is een wagen vol Didier. Blijf je ook overnachten ? of is dat geen matras die ik op de laatste foto zie ?.
    Inpakken stel ik nog even uit tot zaterdag. Ik hoop dat alles mee kan ( incl. mijn vrouw ).

Gr Edwin

@ Pieter beterschap.

Een leuk krukje voor JanPranger mijn zoon en een heleboel houtbewerkings gereedschap.

En een aantal kissies!

IMG_0529.jpg

IMG_2723.jpg

groetnis,

Roeland

Ben benieuwd naar dat mooie antieke krukje - taboeret. Staat vast goed op je showplek in Zutphen.
    Neem daarna graag mee naar Lemmer.
    Vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sirjacobsd Bekijk Berichten
    Mja, dat is natuurlijk ook een manier om er voor te zorgen dat ge ter plekke niets kunt kopen

(Ik blijf voor alle zekerheid thuis)

Dat zijn mooie kisten Roeland.

Ik zou er ook wel een willen maken maar ik vind het altijd een hele klus om alles mooi haaks te krijgen zonder elektrisch gereedschap.
    Recht - en op maat zagen moet ik eerst nog een goed leren .

Gr Edwin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roeland Bekijk Berichten
    Een leuk krukje voor JanPranger mijn zoon en een heleboel houtbewerkings gereedschap.

En een aantal kissies!

IMG_0529.jpg

IMG_2723.jpg

groetnis,

Roeland

Forum Rechten