Hoekaanslag Lineaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

ewoudk

Actieve deelnemer
16 apr 2013
305
9
Bollenstreek
Ik heb hem nooit gebruikt wegens overstap naar Mafell ligt hier nieuw voor me mocht iemand hem over willen nemen stuur me maar een berichtje.

Pas op Festool en Makita rails.

Net even foto's gemaakt;

IMG-20200803-WA0007.jpgIMG-20200803-WA0008.jpg
 

JordvL

Nieuw lid
23 nov 2020
1
0
Dag,

Ik ben student interieurvormgeving en ben al een tijdje werkzaam als meubelmaker. Nu komt er een grote opdracht aan en zoek ik namelijk een haaks geleider voor mijn festool geleider. Om eerlijk te zijn ben ik op dit forum beland door dit topic. Is er toevallig iemand die nog een hoekgeleider over heeft of niet gebruikt?

Als dit niet het geval is zou ik graag willen vragen of het mogelijk is om de CAD tekening te ontvangen en er een solidworks 3d tekening van te maken en er zo een (of meerdere) te laten frezen op mijn vader zijn werk.

Ik zie graag een reactie tegemoet!

Met vriendelijke groet,

JordvL
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Beste Jord, er staat ergens een pdf met alle afmetingen, kan zo snel het Acad bestand niet vinden
Dag,

Ik ben student interieurvormgeving en ben al een tijdje werkzaam als meubelmaker. Nu komt er een grote opdracht aan en zoek ik namelijk een haaks geleider voor mijn festool geleider. Om eerlijk te zijn ben ik op dit forum beland door dit topic. Is er toevallig iemand die nog een hoekgeleider over heeft of niet gebruikt?

Als dit niet het geval is zou ik graag willen vragen of het mogelijk is om de CAD tekening te ontvangen en er een solidworks 3d tekening van te maken en er zo een (of meerdere) te laten frezen op mijn vader zijn werk.

Ik zie graag een reactie tegemoet!

Met vriendelijke groet,

JordvL
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.