Hoekaanslag Lineaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ikkuh

Nieuw lid
18 mrt 2012
6
0
Colmschate
Ik zou er ook wel graag een hebben. Tijdje niet op het forum gekeken, val ik zo me mijn neus in de boter ;-)

Groeten,
Jelle
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Is het trouwens nog nuttig om die bouten in vleugelmoeren te veranderen??

Tgoh, als dat kan is dat misschien wel handiger, dan heb je geen (extra) inbus sleuteltje nodig dat je kan vergeten/verliezen.
(Of zou de inbussleutel waarmee je op de TS55 het blad verwisseld dezelfde maat hebben dan zo'n M8 interne zeskant moer?)

--> edit: ik kijk net nog eens naar RDE zijn plaatjes, en hij gebruikt gewone zeskant moeren. Dan is een vleugelmoer inderdaad de makkelijkere optie. Die steken misschien wat meer naar onderen uit, maar dat is geen probleem vermoed ik (?)
 
Laatst bewerkt:

rvtk

Nieuw lid
28 jun 2016
14
1
Dat lijkt mij ook superhandig, ik blijf maar klooien met lijmklemmen om iets af te korten.

Ik heb zelf een Scheppach geleide rail, ik denk dat hier het counter-plaatje in past (afgaand op plaatjes van internet). De binnenmaat van mijn t-track is ongeveer 12 mm x 5.5 mm, kan iemand bevestigen dat dit hetzelfde is als voor een festool rail?
 

jberends

Actieve deelnemer
7 aug 2011
133
4
Mij graag ook op de lijst. Voor EUR 37.50 heb ik zeker interesse in zo'n hoekaanslag. Was hier naar al op zoek. Voor een mafell hebben ze ongeveer deze en die een paar keer gebruikt - ideaal! Heb ook een van mijn 1400mm linealen in 900 + 500 gezaagd en dat werkt ook superfijn voor korte stukjes.
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
ik krijg al veel mailtjes in m`n inbox.. Eigenlijk is dat wel ok.. dan kan ik een lijst maken met de echte namen, gelijk t adres erbij!
Dus wil je er 1? Stuur me alvast een mail!
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Wie kan dat aanpassen? Dan kunnen we die nog doorvoeren.
Zullen we ook het woodworking logo er op laseren?
Het wordt trouwens een set met imbusbouten.. Vleugelbouten zou je zelf nog kunnen toevoegen indien gewenst!

lijkt mij idd handig.......

Voor mij zou de mogelijkheid om een Festoolklem te kunnen gebruiken wel een meerwaarde hebben, dan als het kan heb ik graag die optie.

Daarnaast is mij niet duidelijk hoe je deze aan de liniaal bevestigt. Woodpeckers gebruikte daar een soort rails voor, maar die lijkt dit ontwerp niet te hebben.
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Nog een keertje voor de duidelijkheid: Hoe kom je op de lijst?

Stuur voor vrijdag 15:00 een mailtje met je naam en adres. Dan krijg je een mailtje terug.
Als je die ontvangen heb sta je op de lijst!
Begin volgende week krijgen jullie dan een factuur. (37,50 + verzendkosten(NL 6,95, BE 13)+ dooskosten)

Dan duurt het een week voordat het is gemaakt, maar dan ben ik op vakantie.
Ik ga de pakketjes hopelijk 10 of 11 oktober op de post doen
 

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
Ja lijkt me wel leuk om het woodworking logo er op te laten laseren. Weet alleen niet of dit nog voor extra kosten zorgt?
Ga je nu trouwens gelijk een mailtje sturen.
 

Paulo1997

Actieve deelnemer
27 dec 2013
259
0
Pijnacker
Voor die prijs kun je het haast niet laten, graag neem ik er ook ééntje van af, ik ga gelijk een mailtje versturen.
Tof initiatief!

mvg Paulo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.