Hoekaanslag Lineaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Ik maak in deze post een lijstje met de namen met interesse.
Indien dit bericht niet veranderd is de deadline vrijdag de 23e 15:00. Dan kan ik vrijdag aan t eind van de middag de bestelling plaatsen.


1 Techcom
2 Cunani
3 L.N.
4 Niekos
5 hccdejong
6 mdamsma
7 schipper
8 Simondelacourt
9 SereN
10 -Peters-
11 Klauterkamer
12 Ikkuh
13 roelof
14 Rob van Amelsfort
15 Gobert/Nick
16 roeliepoelie
17 W00t

Ik hoop deze week ook een indicatie te geven van levertijd.
De tool past niet door de brievenbus. Het zal in pakketjes verstuurd worden. dus 6,95 + een doosje.
 
Laatst bewerkt:

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.711
813
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Hallo Nico, vergeet je mij niet ik wil er graag ook eentje! (zie mijn voorgaande post)

groetnis, Roeland



Ik maak in deze post een lijstje met de namen met interesse.
Indien dit bericht niet veranderd is de deadline vrijdag de 23e 15:00. Dan kan ik vrijdag aan t eind van de middag de bestelling plaatsen.


1 Techcom
2 Cunani
3 L.N.
4 Niekos
5 hccdejong


Ik hoop deze week ook een indicatie te geven van levertijd.
De tool past niet door de brievenbus. Het zal in pakketjes verstuurd worden. dus 6,95 + een doosje.
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Ik ben zo vrij geweest om dit topic ook het posten in het gereedschapstopic op Tweakers.net, dus het kan zijn dat er opeens meer geïnteresseerden komen....
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Ik wil er dan ook eentje.

Nog een vraagje: werkt Reinhard zijn design enkel met Festool geleiderails, of ook met andere merken (en welke dan wel/niet?)
 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Nico,
zag mijzelf nog niet op het lijstje staan
Bij deze, ik wil er ook graag eentje.

groet Menno
 

-Peters-

Actieve deelnemer
19 sep 2016
135
42
Ik zag dit topic op Tweakers, ik zou er ook heel graag 1tje bestellen.

Groetjes Barry
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Willen mensen nog aanpassingen zoals hieronder?? Zit nu alleen haakse en 45 graden gaten in. Volgens mij is hij wel universeel.. kan iemand dat bevestigen??


Wat betreft aanpassingen: ik zie dat woodpeckers een design update hebben doorgevoerd waarmee de aanslag ook op 45° gezet kan worden (kan Reinhard zijn ontwerp ook), en ze voorzien een sleuf waar de achterkant van een (t-track) lijmklem in past. Die 2de optie is leuk gevonden, maar voor mij niet relevant. Ik wil deze aanslag gebruiken met een kort stuk geleiderail (60cm max denk ik), om vlug zaken af te korten. Als ik al met lijmklemmen begin te rommelen is de snelheid eruit, en kan ik evengoed op de klassieke manier werken.

Design Update!
capt_tracksquare_1.jpg
Based on feedback from a number of woodworkers this past week, we decided to incorporate a few design changes. Namely, a slot has been added in order to accomodate Festool's clamp and additional holes will be added so the Track Square can be mounted at a 45 as well as a 90 degree orientation.
(Keep in mind that a reference square is still required to properly callibrate the Track Square to your track regardless of angle.)
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Lijst is zover ik kan zien weer up to date!

Vrijdag eindigt dus de bestelling..dan is de bestelling er hopelijk 1e week van oktober.
Dan ben ik op vakantie.. dus 2e week ga ik het op de post doen!

Kan iedereen die een bestelling wil plaatsen mij een mailtje sturen op contact@nicobubberman.nl met het adres waar het heen moet gestuurd worden.
Ophalen in Rotterdam kan ook!
Dan stuur ik weer een mailtje terug met een factuurtje en m`n rekening nr!
 
Laatst bewerkt:

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Voor mij zou de mogelijkheid om een Festoolklem te kunnen gebruiken wel een meerwaarde hebben, dan als het kan heb ik graag die optie.

Daarnaast is mij niet duidelijk hoe je deze aan de liniaal bevestigt. Woodpeckers gebruikte daar een soort rails voor, maar die lijkt dit ontwerp niet te hebben.
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Eventjes een link naar de originele post van RDE: http://www.woodworking.nl/showthread.php?11609-Nieuwe-tools-topic/page93

Lijkt me dus te werken met alle linialen waar onderaan een t-slot (van standaard/festool afmeting) in zit. Bij afwijkende maten kan het counter-plaatje naar behoeven aangepast worden, denk ik (?)

Nico, voor de duidelijkheid: jij levert het counter-plaatje voor in de t-track mee met de aanslag, en de 3 M8x16 bouten voorzien we zelf? Of moeten we het counter-plaatje zelf fabriceren?
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Jep ik lever hem met boutjes en counterplaatje. In de maten van de tekening.

Eventjes een link naar de originele post van RDE: http://www.woodworking.nl/showthread.php?11609-Nieuwe-tools-topic/page93

Lijkt me dus te werken met alle linialen waar onderaan een t-slot (van standaard/festool afmeting) in zit. Bij afwijkende maten kan het counter-plaatje naar behoeven aangepast worden, denk ik (?)

Nico, voor de duidelijkheid: jij levert het counter-plaatje voor in de t-track mee met de aanslag, en de 3 M8x16 bouten voorzien we zelf? Of moeten we het counter-plaatje zelf fabriceren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.