Hoekaanslag Lineaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjjlll

Actieve deelnemer
Het gaat om rond de 100 euro BTW zonder boete. Ik heb vandaag gebeld met de belastingdienst. Er zit een kans in dat ik de boete niet hoef te betalen. Omdat ik eigenlijk dit onderdeel had hoeven invullen. Dit bedrag moest gewoon bij m`n andere omzet erbij. Maar de boete weet ik vooraf dus nog niet.


Ik vind het niet terecht dat Nico met zijn prachtige initiatief die boete moet betalen.
Als iedereen die de aanslag heeft besteld nu 5 Euro naar Nico overmaakt, is hij in ieder geval uit de kosten.

Initiatieven moet je belonen vind ik, en mogen niet gefrustreerd worden.

Dus kom op Nico,
geef even je banknummer, dan maak ik alvast die eerste 5 Euro voor je over.

succes

Joep (ik woon in Nederland trouwens)
 

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Ik wil ook best meedoen met het initatief van jjjlll, heb er al onwijs veel gemak van gehad en ben ook niet te beroerd om je hierin verder te ondersteunen.
 

mcarma

Actieve deelnemer
15 jun 2012
144
0
Kontich
ik wil gerust ook bij betalen en hebt dit ook zo gezegd tegen hem, maar er wel bij verteld dat je dit niet zomaar kan. Je kan in een firma niet zomaar gelden ontvangen zonder bijhorende factuur en dus ook weer met btw. Met dit bedrag dus gewoon terug op zijn rekening te storten komt hij volgens mij de volgende keer weer in problemen. Enige oplossing is volgens mij een credit note maken voor het oorspronkelijke bedrag, en dan een nieuwe factuur met dus btw en in mindering wat reeds betaald is en een restbedrag. Hierop is echter geen respons gekomen en ook in deze thread heb ik mensen gehoord die vragen wat er nu van hen verwacht wordt zonder feedback. Ik heb ook al wel plezier gehad van de aanslag, maar ik heb de fout niet gemaakt en ik kan ze ook niet rechtzetten. Dus Nico, als je ons verteld hoe jij het ziet ben ik er zeker van dat de meeste hier in zullen meegaan, maar zomaar 5 euro storten ga ik niet doen.
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Woodpeckers heeft een nieuw ontwerp: https://www.woodpeck.com/woodpeckers-adjustable-track-square.html
adjustable-track-square_5.jpg
 

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Past deze hoekaanslag in de liniaal van parkside? En zo ja, is er misschien iemand die hem kwijt wil?

Alvast bedankt vrienden.

Gr Danny
 

MerkiMac

Actieve deelnemer
28 sep 2012
256
31
Zandvoort
www.markdemaker.nl
Dat kleine stripje linksboven is best een handige toevoeging. Misschien eens een gaatje boren, draad tappen en er een stripje aan vast maken. Eventueel wel de mogelijkheid behouden om hem weg te draaien als hij juist in de weg zou zitten.
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Dat kleine stripje linksboven is best een handige toevoeging. Misschien eens een gaatje boren, draad tappen en er een stripje aan vast maken. Eventueel wel de mogelijkheid behouden om hem weg te draaien als hij juist in de weg zou zitten.
Ik dacht net hetzelfde...
 

edozat1

Actieve deelnemer
2 jun 2015
39
1
Utrecht
Ik heb destijds een hoekaanslag gekocht, maar nooit gebruikt. Als iemand 'm wil overnemen voor €50 (aanschafprijs), laat maar weten.
 

Jichem

Actieve deelnemer
1 dec 2019
33
2
Heeft iemand deze hoekaanslag die hem niet meer gebruikt? Deze zou ik heel graag icm mijn makita invalzaag gaan gebruiken!
 

-Peters-

Actieve deelnemer
19 sep 2016
135
42
Heeft iemand deze hoekaanslag die hem niet meer gebruikt? Deze zou ik heel graag icm mijn makita invalzaag gaan gebruiken!

Stuur maar een PM ik heb er nog 1 liggen die ik sinds aanschaf van mijn formaatzaag nooit meer gebruik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.