Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 40 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 395

Onderwerp: Hoekaanslag Lineaal

Hoekaanslag Lineaal

Beste allen,

Ik heb wellicht mogelijkheid om het mooie ontwerp van Reinhard in een oplage te laten maken.
    Via Menno heb ik al wat ontwerpen gehad van Reinhard. Ik zal mijn kennis die een metaalbewerkingsbedrijf heeft vragen of hij genoeg heeft aan deze bestanden.
    Als alles in 1 keer uit een plaat aluminium gehaald kan worden zal dat vast schelen in kosten.
    Wie zou hierin interesse hebben?

Als er nog aanpassingen gedaan moeten worden dan kan dat natuurlijk. Ik vind het ontwerp er al top uit zien! Ik kan zelf niets aanpassen.. ik heb wel sketch-up maar de bestanden zijn niet vanuit sketch up... dus wie weet kan iemand dat deel dan op zich nemen?
    Doe ik alle regeldingen/verzenden etc.

Reinhard, ik hoop dat je het oke vind dat ik dit topic gestart ben. In de post stond dat de bestanden voor het forum gebruikt konden worden?

WhatsApp Image 2016-09-17 at 08.30.59.jpg

Ik heb interesse, afhankelijk van de kosten. Ik kan ook aanpassingen aan de tekeningen maken indien nodig.

Voor mij geldt hetzelfde als SereN: interesse mits niet te duur. Kun je een indicatie van de prijs geven?

Hoop morgen meer te weten..

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Ik heb zeker ook belangstelling. Ik hoor gaarne de kostenindicatie.
    La Passione Passa dal Cuore

Ook ik heb interesse, afhankelijk van de prijs, maar dat lijkt me voor iedereen uiteindelijk gelden

Ik zou eventueel de snij bestanden kunnen aanpassen als dat wenselijk is

Hoeveel kost de originele tool? Kan dat zo gauw niet vinden..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico Kliko Bekijk Berichten
    Hoeveel kost de originele tool? Kan dat zo gauw niet vinden..
    http://www.woodpeck.com/tracksquare.html --> $99,99 bij woodpeckers

Bij gereedschappro boden ze hem ook aan, maar link vanuit nieuwsbrief bestaat niet meer. Ik meen mij te herinneren dat de prijs toch richting de €150 ging...

opzich wel interesse, afhankelijk van....
    Met een hamer past alles...

Forum Rechten