Hoekaanslag Lineaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Beste allen,

Ik heb wellicht mogelijkheid om het mooie ontwerp van Reinhard in een oplage te laten maken.
Via Menno heb ik al wat ontwerpen gehad van Reinhard. Ik zal mijn kennis die een metaalbewerkingsbedrijf heeft vragen of hij genoeg heeft aan deze bestanden.
Als alles in 1 keer uit een plaat aluminium gehaald kan worden zal dat vast schelen in kosten.
Wie zou hierin interesse hebben?

Als er nog aanpassingen gedaan moeten worden dan kan dat natuurlijk. Ik vind het ontwerp er al top uit zien! Ik kan zelf niets aanpassen.. ik heb wel sketch-up maar de bestanden zijn niet vanuit sketch up... dus wie weet kan iemand dat deel dan op zich nemen?
Doe ik alle regeldingen/verzenden etc.

Reinhard, ik hoop dat je het oke vind dat ik dit topic gestart ben. In de post stond dat de bestanden voor het forum gebruikt konden worden?


WhatsApp Image 2016-09-17 at 08.30.59.jpg
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Ik heb interesse, afhankelijk van de kosten. Ik kan ook aanpassingen aan de tekeningen maken indien nodig.
 
  • Leuk
Waarderingen: CJV

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.129
954
Voor mij geldt hetzelfde als SereN: interesse mits niet te duur. Kun je een indicatie van de prijs geven?
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Wat betreft aanpassingen: ik zie dat woodpeckers een design update hebben doorgevoerd waarmee de aanslag ook op 45° gezet kan worden (kan Reinhard zijn ontwerp ook), en ze voorzien een sleuf waar de achterkant van een (t-track) lijmklem in past. Die 2de optie is leuk gevonden, maar voor mij niet relevant. Ik wil deze aanslag gebruiken met een kort stuk geleiderail (60cm max denk ik), om vlug zaken af te korten. Als ik al met lijmklemmen begin te rommelen is de snelheid eruit, en kan ik evengoed op de klassieke manier werken.

Design Update!
capt_tracksquare_1.jpg
Based on feedback from a number of woodworkers this past week, we decided to incorporate a few design changes. Namely, a slot has been added in order to accomodate Festool's clamp and additional holes will be added so the Track Square can be mounted at a 45 as well as a 90 degree orientation.
(Keep in mind that a reference square is still required to properly callibrate the Track Square to your track regardless of angle.)
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Is een eenmalige actie geweest dus niet meer te koop daar.

Inderdaad, zo gaat dat met de 'one time' tools... Ik neem aan dat het Nico zijn bedoeling was om een beetje een idee te krijgen van de originele prijs (in US en EU), om te bekijken wat een correcte prijs zou zijn bij het zelf (laten) produceren van Reinhard zijn versie.
 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Nico
inmiddels als het goed is heb je nu ook de digitale (3) bestanden gekregen

En ik heb ook interesse

groet Menno
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.