Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 83
    Jaap ik ben bezig met een nieuw doosje en zal proberen deze mee te nemen.

Ik zal er zijn met mijn splijtbamboehengelbouwactiviteiten...

Hallo,

als ik kom neem ik een paar (houten) beelden mee en wellicht de Woodpecker om te demonstreren.. Is er plek?

grtz Hans

Leuk man! Ruimte gaat wel lukken! We houden een ruime forumstand aan, daar is dan wel plek voor je! Wil je in een PB aan mij nog even je naam en mailadres opgeven, dan zetten we je op de lijst en houden er rekening mee!

Tot 2 oktober! Fons

@ Wim Kluck en Henk Verhaar

Fijn dat jullie met je werkstukken komen! Willen jullie ook een PB aan mij sturen met je mailadres? Kom je ook op de lijst!

Fons

In 2010 stonden we als woodworking.nl voor het eerst op de Open Dag Hout en het was ook mijn eerste Open Dag Hout! Dat was in Drachten en werd toen nog georganiseerd door Centrum Hout uit Almere. Onze Kor (Kies voor Hout) had contact met hen en met een hele groep stonden we daar bij elkaar.

Dat was voor het eerst dat ik wat knutselwerk van mij aan een ander liet zien. Ik had wat kistjes in aanbouw mee wat losse gezaagde verbindingen en een klein tafeltje en wat kant en klare kistjes. Bleek dat er de meeste belangstelling voor de halfafgemaakte dingen was. Ik had een hartstikke leuke dag en praatte met veel mensen over de lol van het maken, de methodes, het hout etc.

Dus komt allen en schroom niet, je treft zo veel gelijkgestemden om een keer te praten over je werk of hobby en de oprechte interesse is echt hartstikke leuk om mee te maken!

jaap

Dag Jaap,

Ik wil ook wel wat spulletjes meenemen om neer te zetten. Een paar kleine houtsnijwerkjes en een kistje waar ik mee bezig ben. Ik zal weinig oppervlakte nodig hebben :-)

Hoi Jaap,

Ik zal kijken of ik een zak met lege badge houdertjes kan regelen.

Gr Edwin

Kom op forum leden........

Schroom niet om je werk in het echt te laten zien.
    Ik sta zelf met een stand waar ik een groot deel van mijn werk laat zien. Ook zal ik hout en materiaal mee nemen om op die dag te bewerken.
    Sinds 2015 ben ik bezig met hobby matig hout bewerken. Low budget !!!!
    Ik moet nog veel, ja heeeeel veel leren maar wil andere graag laten zien dat je ook al heb je geen vakgerichte opleiding of hout bewerkings genen !!!, je toch hele mooie werkstukken kunt maken.
    Door het laten zien en er over te praten vergroot je uiteindelijk je kennis. Commentaar is om van te leren, mede daarom ben ik zo blij met dit forum.

Kom allemaal, en ga het gesprek aan met collega hout bewerkers.

We hebben allemaal HOUT als passie !!!, dat verbind ons .

Tot zondag 2 oktober

Gr Edwin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door O Peatey Bekijk Berichten
    Ik heb nog een 3e verzoek als medeforumlid en medebestuurder.
    Heel veel forumleden kennen elkaar alleen via de forumnaam en avatar. Het bleek dat vorig jaar heel veel leden langs elkaar heen hebben gelopen zonder elkaar te (her)kennen.
    Als we nu allemaal een etiket opplakken, stuk schilderstape of zelfs ducttape met daarop duidelijk jullie forumnaam wordt het nog veel gezelliger en een feest der herkenning.
    Pieter, vond juist m'n badge van de open dag hout van 2009 in Zutpen, ik zal hem dragen.

IMG_4720.jpg

En natuurlijk neem ik wat spulletjes mee!

groetnis, Roeland

Forum Rechten