Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 9 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 83

Wie van de forumleden (jullie) laat wat zien op de open dag hout?

Het huidige bestuur van de Open Dag Hout (ODH) bestaat uit forumleden. De meesten hebben hiermee kennis gemaakt door als forumleden mee te doen aan deze dag in Drachten en Eindhoven. We hebben daar met veel plezier de hele dag gestaan en wat van onze (niet altijd spectaculaire) houtactiviteiten laten zien. Dat leverde veel leuke gesprekken en een mooie houtdag op. Vandaar onze motivatie om de ODH vorig jaar nieuw leven in te blazen!!

Wij hoopten vorig jaar op veel forumleden, die net zoals wij, op de forumstand wat van hun werk en hobby wilden laten zien. Dat viel ons tegen, blijkbaar wat te veel vanuit onszelf geredeneerd. Er lijkt nogal wat schroom onder jullie te bestaan om daar met je werk te komen.

Vandaar mijn oproep: kom op en meld je aan met een werkstuk of presentatie en ga op de forumstand staan!!

Tweede verzoek: wie van de forumleden zou jij graag met een werkstuk of presentatie op de forumstand willen zien?
    Misschien dat we dan nog mensen over de drempel kunnen helpen om met hun vaak fraaie werkstukken te komen.

Wij zijn zeer benieuwd hoe jullie hier over denken.

Fons

Ik heb nog een 3e verzoek als medeforumlid en medebestuurder.
    Heel veel forumleden kennen elkaar alleen via de forumnaam en avatar. Het bleek dat vorig jaar heel veel leden langs elkaar heen hebben gelopen zonder elkaar te (her)kennen.
    Als we nu allemaal een etiket opplakken, stuk schilderstape of zelfs ducttape met daarop duidelijk jullie forumnaam wordt het nog veel gezelliger en een feest der herkenning.

Dat vind ik een heel goed idee Pieter !

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Goed voorstel O Peaty. Sterker nog....het zou eigenlijk vanzelf moeten spreken na de ervaring van vorig jaar.

mvg
    klaas0639

Zie zo'n naamplaatje met de forum naam en echte naam helemaal zitten !! Dus ik ben voor !!!
    rechtsonhandig en linksonmogelijk

Ik zie al 15000 naamplaatjes voorbij komen. Happy ......

Oké, ik begrijp jullie enthousiasme voor de naamplaatjes maar hoe enthousiast zijn jullie over mijn eerste oproep Tot nu toe krijg ik de indruk dat je alleen maar naamplaatjes wil laten zien....

Fons

Nou, dat was een goeie dooddoener Fons!
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

@ Fons,

ik ga er niet bij zijn, aanhoudende oogproblemen verhinderen autoritten bij schemering, bij nacht, bij laagstaande zon,etc.. Een rit van 2x 300km is dus uitgesloten, jammer maar helaas.

Mvg,

André

Dat is bijzonder spijtig Andre, van harte beterschap!!

jaap

Forum Rechten