Even voorstellen - fan van mooi handwerk, verzamelaar van oude radio's

LimaSierra

Nieuw lid
12 sep 2016
20
0
Hoi!

Ik ben Laurens, 24 jaar. Ik heb me hier aangemeld omdat ik ga beginnen aan het opnieuw lakken en lichtjes restaureren van een art deco wandkast waarvoor ik wat informatie en advies nodig heb.

Knutselen zit in de famillie. Mijn opa maakte houten modelletjes van koetsen en dergelijke. Een deel van zijn zelfgemaakte gereedschap (zaagtafel, bankschuurmachine - ARBO-keurders zouden er een hartaanval van krijgen) heb ik overgenomen. Mijn andere opa (rip) werkte op een scheepswerf en was gewoon ontzettend handig in alles.

Ik ben zelf eerst richting elektronica gegaan. Maar omdat ik zo nu en dan wel eens zelf iets bouw (een radio, gitaarversterker of iets dergelijks) komt daar ook wat houtwerk bij kijken. Ook radiokasten restaureren vereist kennis en vaardigheid. Langzaam maar zeker ga ik van 'Wat lelijk' naar 'Mwah, 't is te doen' naar 'Niet echt netjes maar best mooi' :) en ik heb nog een heel leven voor me om zo goed te worden als mijn grootouders.

Groetjes,

Laurens.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.