Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

interesante festo veiling

Re: interesante festo veiling

bedankt voor de link! 8-)

bedenk je 2 maal voor je een bod doet. want er komen extra kosten bij, en soms heb je mazzel maar laat je niet mee slepen.

hans

Klopt, ik zag het in de voorwaarden staan, bod is excl. btw en nog wat andere toeslagen :?
    Zie er voor mijzelf ook niet echt wat tussen staan wat ik nodig heb...
    Toch wel leuke site om op te kijken

laatste had iemand € 70,-- geboden voor een geleiderails 140 festo dat komt neer op € 96,63 moet je er naar toe rijden, dus al met al is hij dan duurder dan in de winkel, of je moet op de hoek wonen.

Voordat je je bod plaatst, zie je wel wat je echt moet betalen indien je bod geaccepteerd wordt. Het is dus wel doorzichtig anzich. Maar het is dus inderdaad minder goedkoop dan dat het vaak lijkt.

maar ik was vorige keer het haasje, ik was aan het bieden op een geleiderail 140 en verlengsetje, en wat gebeurt er de geleiderail gaat te hoog in de bieding en het verbindingsetje niet, en ik kon voor de stukjes staal helemaal naar Hoevelaken rijden vanuit almere. dus al met al was dat een duur ritje

hans

Hmm, ik zat te kijken naar de DST400's, maar die zitten na een dag al op mijn max.
    Ze zitten nu op 165 en 175 euro, wat neer komt op 230 euro incl. BTW en opgeld.
    Dan heb je alleen geen garantie, je moet naar Hoevelaken en bij een dealer kan je er altijd wel wat accesoires bij kletsen. Sowieso koop je op dit moment een DST400 voor iets minder dan 300 euro en krijg je er voor ruim 40 euro granatpapier bij.

Kortom, weer een mooi voorbeeldje van het lijkt mooier dan het is :P .

@Hansalmere, ik weet niet hoe je geboden hebt, maar als je op 2 zaken biedt die elkaar aanvullen, kan je het risico op missen verkleinen door zo laat mogelijk een bod te plaatsen.

ook weer een mooi voorbeeld. maar soms heb je mazzel dus ik blijf wel kijken, en soms op het laatste moment bieden met de hoop dat je niet wordt overboden.

Hans

Ik snap ook niet waarom je nu gaat bieden, het enige wat je doet is dat je je eigen prijs op drijft. Op Marktplaats kun je dat doen omdat een bod niet bindend is, en omdat er geen eindtijd is. Wacht dus met bieden tot de laatste minuut!

Forum Rechten