Festool CXS nieuwe accuschroefmachine en systainers

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
Beetje jammer van de systainers, je kunt de nieuwe systainer wel op de ''oude'' klikken maar volgens mij de ''oude'' niet op de nieuwe... als ik me niet vergis tenminste
 

WR1944

Oud hout
Inderdaad, je kan wel een nieuwe systainer wel op de oude zetten maar niet de oude op de nieuwe. Volgens de meldingen op diverse fora is niet iedereen er blij mee. Maar aan de andere kant kan je vooruitgang niet tegenhouden.
Volgens de berichten lijkt het dat de fabrikant Tanos de oude modellen voorlopig nog blijft leveren, al zal dat waarschijnlijk in diverse andere kleuren zijn dan die van Festool.
 

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
WR1944 zei:
Maar aan de andere kant kan je vooruitgang niet tegenhouden.

Dat klopt, maar hun zijn toch zo goed om alles op elkaar af te stemmen? het systeem zoals ze dat zo mooi zeggen. :roll:

Ach ja, het gaat uiteindelijk om de inhoud van de systainers ;)
 

koffiedrinker

Actieve deelnemer
12 jun 2008
252
9
Mijn eerste idee bij de nieuwe systainers is ook: jammer dat die niet goed compatebel zijn met de oude systainers.
Ook lees ik dat je bij de versie 1 en 2 optioneel een handvat kan kopen om deze horizontaal te kunnen vervoeren, dat snap ik nog niet helemaal, maar een systainer zonder handvat ?

Misschien ben ik idd al een te oud fossiel voor dit soort vernieuwingen, maar op het eerste gezicht vind ik het geen aanwinst.
 

koffiedrinker

Actieve deelnemer
12 jun 2008
252
9
Dank WR1944,

dan snap ik waar die handgreep voor is.
Rijst bij mij de vraag waarom ik op die manier de systainer wil dragen, ik vind het rechtop laten juist een sterk pluspunt.
Maar nu krijg je zelf de keuze, dus dat is beter.
 

WR1944

Oud hout
Als bij de ondiepe SYS 1 en SYS 2 het zwaartepunt niet onder het scharnierpunt van de hendel ligt hangt het geheel tamelijk scheef bij het vervoeren. Ik denk dat men dit als storend heeft ondervonden en daarom een tweede hendel mogelijk heeft gemaakt in de voorkant.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.