wie kan mij vertellen waar dit profiel voor is

felicia

Nieuw lid
30 aug 2016
1
0
Beste mensen ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb 20 kuub hardhout gekocht twee weken geleden van een oud directeur van een bouwbedrijf en tussen dit hout heb ik lange balken met dit profiel maar ik heb geen idee waar het voor is. wie kan mij helpen?
IMG_3033.jpg
 
P

Pel

Guest
Het zou misschien voor kerkbanken bedoeld zijn, de opstand dat de boekjes er niet afvallen? Dit kwam het eerste in mij op.

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Scirocco1

Actieve deelnemer
2 jan 2014
297
21
Kan het ook een funderingsbalk voor bv. een blokhut o.i.d zijn (misschien productiefoutje)?
 

Bart vv

Actieve deelnemer
25 mei 2015
172
0
Herzele
Mij lijkt het een afwerkingsprodiel voor onderaan bij tuinpoorten, vooral schuifpoorten.
onderaan het kader van de schuifpoort wordt een rail bevestigd waar de loopwielen in passen, om deze te verbergen gaat men dit wegwerken door er een profiel over, voor te plaatsen.
Het profiel zou dan (zoals het nu op de foto staat) een kwart draai tegenwijzersin moeten worden gedraaid.

Mvg Bart
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.