Zaterdag 10 september PROdag bij GereedschapPro, 1-jarig winkel jubileum!

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
93
47
Haarlem
www.GereedschapPro.nl
Rond zaterdag 10 september bestaat de winkel in Haarlem een jaar!
Dit is natuurlijk een reden voor een feestje!
Vorig jaar openende Mr. Woodworking (Jaap) himself de winkel!
Of het daarom zo mega druk was weet ik niet, maar we willen we dat dit jaar zeker herhalen!



PROdag 1.jpg


Ik probeer het kort houden, want we willen nog niet te veel verklappen:
- Demo's van heel veel merken: Mafell, Hultafors, Wera, Metabo, Lamello, Mirka etc.
- We zijn de eerste dealer waarbij PantoRouter de nieuwe Hybrid Panto Router zal komen demonstreren!!!
- BBQ hapjes en drankjes.
- Heul veul acties, misschien wel een korting op de gehele winkel, hier in de nieuwsbrief aanstaande woensdag meer!
- De veel besproken goodiebag, mensen hebben het er nog steeds over, moeilijk te overtreffen, maar gelukt, het wordt een goodiesystainer met een waarde van ruim over de 100,-! Beschikbaar voor de eerste 100 mensen die minimaal 100,- uitgeven.

Het feestje begint Zaterdag dus om 11.00 uur en we gaan door tot 17.00 uur.
Natuurlijk staan er ook hapjes en drankjes voor je klaar en je kan GRATIS parkeren!

Tot zaterdag allemaal!

Sander

Zie eventueel deze link.

Hybrid PantoRouter-BackView-002.jpg
 
Laatst bewerkt:

Atmoz

Actieve deelnemer
Cool! :cool:
Jammer dat 't zo ver weg is...

Ik had graag de winkel (waar ik geregeld via de webshop koop) eens in het echt gezien :D
Misschien komt 't er ooit van (zeker als in de buurt ben) maar nu zaterdag gaat niet lukken helaas.

Veel plezier iedereen die wel gaat.
En natuurlijk veel succes Sander!

Grtz,

Atmoz
 

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
93
47
Haarlem
www.GereedschapPro.nl
Atmoz, dank je wel.
Ik weet niet meer wat ver weg is, sommige mensen komen uit Amsterdam en die zeggen stuur maar op. Anderen komen uit Groningen, Limburg of België en die zeggen ik kom er zo eraan :)

Je gaat echt een leuk feestje missen, jammer!
 

mcbons

Actieve deelnemer
8 sep 2015
251
4
Landgraaf
Wat atmoz bedoeld met ver is eijsden. Ik kom ook van zuidlimburg en kan er niet bij zijn.

dit valt makelijk op te lossen door een 2de gereedschap pro winkel te openen in het zuiden. ;)
 

mcbons

Actieve deelnemer
8 sep 2015
251
4
Landgraaf
Voor klanten van jouw die niet komen plaatst je online ook de avtie zodat we ze eventueel kunnen bestellen?
 

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
93
47
Haarlem
www.GereedschapPro.nl
We mogen we online niks doen, dit is afgesproken met leveranciers.
De acties zijn zo scherp dat ze niet online komen, maar alleen in de winkel.
Verder is het ook heel veel werk om dat allemaal op de site aan te passen voor 1 dag.
 

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
93
47
Haarlem
www.GereedschapPro.nl
Sander,

Weet je al wat er geleverd wordt aan accessoires bij de complete set van de Hybrid Panto Router?

Nog niet echt, wel dat er 2 sjablonen bij zitten. Het is een pre-order, het definitieve model wordt begin november uitgeleverd zoals het er nu uit ziet, maar zaterdag weet ik meer. PantoRouter komt met 3 man! En ze demonstreren het nieuwe model, al is het nog een prototype. Maar super leuk!
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
@sandergp : Mooi gezegd. Zulke dagen kosten inderdaad altijd veel tijd (en dus geld) . Het is een mooie wisselwerking, leuk voor de klant en leuk voor het organiserende bedrijf.
 

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Ik had ook wel willen gaan maar dat lukt niet want dan werk ik. Ik ben vooral benieuwd naar de Pantorouter. Het ziet er heel "sophisticated" uit, indrukwekkend, een beetje in de orde van het Leigh Jig product wat ook een mooi apparaat is. Maar ik ben nog geen apparaat tegengekomen waar je zoveel mee kunt als een WoodRat. Want daar kun je onder andere zelfs, hoewel beperkt, mee houtdraaien. En dan de prijs, ik heb op een website gezien $ 1890,- , dat is meer dan 2 x de prijs van een WoodRat. En daar heb je vrijwel geen accessoires bij nodig. Maar ik weet dat heel veel mensen altijd erg geraakt worden door "nieuwe" producten. En nogal wat houtbewerkers zijn gereedschapsverzamelaars.
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
D notificaties werken weer �� In ieder geval vwb laatste bericht Jaap ��
 

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
93
47
Haarlem
www.GereedschapPro.nl
Ik had ook wel willen gaan maar dat lukt niet want dan werk ik. Ik ben vooral benieuwd naar de Pantorouter. Het ziet er heel "sophisticated" uit, indrukwekkend, een beetje in de orde van het Leigh Jig product wat ook een mooi apparaat is. Maar ik ben nog geen apparaat tegengekomen waar je zoveel mee kunt als een WoodRat. Want daar kun je onder andere zelfs, hoewel beperkt, mee houtdraaien. En dan de prijs, ik heb op een website gezien $ 1890,- , dat is meer dan 2 x de prijs van een WoodRat. En daar heb je vrijwel geen accessoires bij nodig. Maar ik weet dat heel veel mensen altijd erg geraakt worden door "nieuwe" producten. En nogal wat houtbewerkers zijn gereedschapsverzamelaars.

Het is iets heel anders dan een WoodRat. Je kan WoodRat een beetje vergelijken met de Incra LS-postioner van Incra, maar dat zelfs niet echt.
Als je zaterdag niet kan komen, kom dan op de OpenDagHout, daar neem ik de jongens en meisjes van PantoRouter ook mee!
En hebben we vast ook een actie.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Ik zie dat in dit bericht gemoderate is. Zou degene die dat doet voortaan even een bericht willen plaatsen dat er e.e.a. is aangepast? Vind ik wel zo netjes.
 

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Sorry Sander. Ik wil het topic niet kapen met een discussie over hulpstukken voor een freesmachine maar als je schrijft dat je de WoodRat een beetje kunt vergelijken met een Incra LS-positioner van Incra, maar zelfs dat niet echt, dan durf ik wel te stellen dat je werkelijk geen flauw idee hebt wat een WoodRat is en kan en dat lijkt me wel heel wezenlijk als je mensen een hulpmiddel voor freeswerk wilt verkopen. Want om dat goed te doen moet je de verschillende hulpmiddelen echt goed kennen zodat je een klant dat kan aanraden wat hij of zij in zijn situatie het beste zou kunnen aanschaffen.
 

Nick18

Actieve deelnemer
17 jun 2013
161
15
Ik zie dat in dit bericht gemoderate is. Zou degene die dat doet voortaan even een bericht willen plaatsen dat er e.e.a. is aangepast? Vind ik wel zo netjes.
Helemaal mee eens, ik heb ook een paar keer vreemd gekeken naar de missende berichten...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.