Zaterdag 10 september PROdag bij GereedschapPro, 1-jarig winkel jubileum!

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Helemaal mee eens, ik heb ook een paar keer vreemd gekeken naar de missende berichten...

Dat heb ik gedaan, omdat ik het niet passend vindt om in deze rubriek zo'n discussie aan te gaan. Heb het ook niet overlegd of medegedeeld aan Sander..... Ik zou het netjes vinden dat moderatie niet nodig is, wat eigenlijk gelukkig altijd het geval is.

jaap
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.446
394
Dordrecht
Ik zou het netjes vinden als moderatie gewoon gemeld wordt. Zeker met commerciële post als deze is het anders wat dubieus.
Ik moet zeggen dat ik wel begrijp dat hier ingegrepen is, alleen zou ik daar wel helderheid over geven. Anders is de volgende discussie er één over commerciële belangen etc. en dat gezeur beperk ik liefst tot de dagelijkse praktijk.
 

RaymondvW

Actieve deelnemer
4 aug 2016
26
2
En is het al gezellig bij jullie?

Kan je al verklappen wat er in de goodiesystainer zit? :)
 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Ik wist het bijna... Stond met een stapeltje spullen in de rij voor de kassa maar heb na twintig minuten wachten alles weer teruggelegd omdat ik weg moest ivm een afspraak die ik niet kon missen. Jammer, maar ik bestel wel via de webshop, dan maar geen goodies. Hoewel, als de kwaliteit van de inhoud van de systainer de kwaliteit van de geserveerde hamburgertjes en sate benaderd, ga ik toch wel wat missen vrees ik. Lekkor!

Mooie winkel, prachtige spullen, vriendelijke mensen. Extra kassa was handig geweest ;)

Groets, Rob.
 

roelp

Actieve deelnemer
25 okt 2013
49
0
Nu weten we nog altijd niet wat er in de goodies systainer zat... Niemand die eens wat uitpak foto's kan posten?
Ik was graag gekomen, maar meer als 5 uur in de auto zitten, zag ik niet zitten.
 

avos

Post veel
10 nov 2008
775
116
omg Haarlem
Sorry, ik heb geen foto's gemaakt, zal mijn best doen om het op te sommen, maar weet niet of ik 100% compleet ben:

- Wera kruiskopschroevendraaier met diamant tip
- Wera bitje
- wat schuurpapier van Mirka
- een mini koevoet van Hultafors
- doosje schroeven
- zakje hollend pluggen
- een tubetje creme
- lijmklemmetje van Bessey
- proef pakketjes met creme etc
- Maffel mini systainer
- een kleine thermosflesje van de pantorouter en een mooi schrijfboekje
- een formcard
- 3 drevels van 7industries
- pakje met Starrett decoupeerzaagjes
- diverse kortingsbonnen
- en uiteraard de Metabo systainer

Kocht je wat van Wera dan kreeg je daar ook nog weer wat van (wera bieropener en wat ander promotie materiaal)


Nou, ik zal vast nog wat vergeten zijn, maar dan heb je een idee... Ik kwam thuis en mijn vrouw noemde het de huishoudbeurs voor mannen, zoveel tasjes en spulletjes..hahaha
 
Laatst bewerkt:

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.055
62

Hierbij een video. van wat er in zit.

Sorry, ik heb geen foto's gemaakt, zal mijn best doen om het op te sommen, maar weet niet of ik 100% compleet ben:

- Wera kruiskopschroevendraaier met diamant tip
- Wera bitje
- wat schuurpapier van Mirka
- een mini koevoet van Snickers
- een tubetje creme
- lijmklemmetje van Bessey
- proef pakketjes met creme etc
- Maffel mini systainer
- een kleine thermosflesje van de pantorouter en een mooi schrijfboekje
- een formcard
- 3 drevels van 7industries
- pakje met Starrett decoupeerzaagjes
- diverse kortingsbonnen
- en uiteraard de Metabo systainer

Kocht je wat van Wera dan kreeg je daar ook nog weer wat van (wera bieropener en wat ander promotie materiaal)


Nou, ik zal vast nog wat vergeten zijn, maar dan heb je een idee... Ik kwam thuis en mijn vrouw noemde het de huishoudbeurs voor mannen, zoveel tasjes en spulletjes..hahaha

Koevoetje wat ik had was van Hultafors en een tube creme heb ik niet gehad. Tevens had ik daarnaast de geluk 2 openers een keycoord en een pet en 2 doosjes met pepermunt te krijgen van Wera
 
Laatst bewerkt:

avos

Post veel
10 nov 2008
775
116
omg Haarlem
Dank, heb mijn lijstje inmiddels aangepast. Was de schroeven en pluggen nog vergeten.

Dan is het compleet voor degene die er nieuwsgierig naar waren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.