Doosjes voor Nespresso

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Leuke en illustratieve video die je gemaakt hebt en het zijn mooie doosjes geworden.
Wat is de lijm die je gebruikt hebt voor de verstekjes van het deksel?
Ik zag in de gauwigheid iets van Mitre Fast. Is dat een dikke CA-lijm?
 

grrt

Actieve deelnemer
17 feb 2013
72
1
Thanks, leuk om te horen. De lijm heet inderdaad mitre fast. Komt bij toolstation.nl vandaan. Staat met ander foto op hun site trouwens.
 
P

Pel

Guest
Heel mooi filmpje Gerry, echter toch een kleine opmerking, zeer verstandig dat je met het groeven zagen een hulpgeleider aan de zijkant gebruikt. Maar als je de kap op de zaag zet en je gaat kleine plaatjes zagen, zou ik toch een verstelbare hulpgeleider gebruiken, makkelijk zelf te maken overigens.

Groet Pel.

Hulpgeleider.jpg
 

grrt

Actieve deelnemer
17 feb 2013
72
1
Jij ook bedankt Pel, goeie tip. Nooit bij stil gestaan. Grtn Gerry
 
P

Pel

Guest
Jij hebt gelukkig ook een spouwmes op je zaag, maar zonder spouwmes is het zeer gevaarlijk, zonder spouwmes hoeft je maar een fractie naar links te schuiven en de zaag hapt, die geeft een terugslag en je bent altijd te laat om je handen terug te trekken. Het is uiteraard een goed bedoeld advies van mijn kant, dat begrijp je natuurlijk wel.:)

Groet Pel.
 

grrt

Actieve deelnemer
17 feb 2013
72
1
Ja daar moet ik iets mee inderdaad. Is nog niet zo heel makkelijk met alle rechten etc.
 

grrt

Actieve deelnemer
17 feb 2013
72
1
Bedankt voor de tips mannen. U vraagt, wij draaien. Geluid was waardeloos inderdaad. Nu iets beter iig. Je moet er van houden. En anders de volumeknop?
 

Zjerardo

Actieve deelnemer
10 mrt 2014
48
0
Ondanks het geluid heb ik toch op subscribe geklikt :p
Leuke video maar als je er echt wat bezoekertjes mee wilt lokken zou ik toch wat aan de audio doen.

Maar zoals hierboven al aangegeven is er een hele audio library op youtube te vinden. En dat is helemaal niet de enige :

deze kleine review bevat 10 royalty free audio websites :
http://www.adweek.com/socialtimes/royalty-free-music/38475
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.