Houten drank dispenser

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Dat lijkt me toch vreselijk onhandig, zeker als het ook nog eens een bijzondere fles is. Zoals pel al zei, zo'n rubber snelkurk is misschien een oplossing. Ik zou zelf de fles ook gewoon laten steunen in het blok zonder dat het perse op de dop of kurk staat. Het geeft toch niet als de fles een beetje los staat?

Heel die dispenser lijkt me onhandig als je het vergelijkt met gewoon schenken uit de fles. Maar dat is het punt niet, toch? Normaal doe je die handeling maximum 1x per maand. Je moet toch al flink aan de whisky zitten om het opdraaien van de fles vervelend te gaan vinden ;)
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Tsja, als je regelmatig een andere fles erin wilt zetten dan ontkom je er niet aan dat die fles niet stevig op z'n kop staat denk ik.
Alleen met een soort van schroefdop goed verlijmd kan die fles wel op z'n kop stevig staan.
Die vacuumdoppen heb ik, die kan je alleen gebruiken met een pompje.
Die kan je niet aansluiten op een slang of iets.
 

korte

Actieve deelnemer
2 sep 2015
295
0
Het gaat nog wel even duren inderdaad.... Moet nog een hout keuze maken, dus zolang dat er niet is... Maar ik ga eerst even een "proef" doen om te zien of de drank goed doorloopt en waar ik rekening mee moet houden. Alleen zal de proef worden uitgevoerd in een cemente kubus. Daarbij Let ik met name op de aansluiting van de fles, de doorloop (vacuüm of niet) en welke koppelstukken ik gebruik. Als ik dat allemaal helder heb en het werkt dan zal er ondertussen ook wel een stuk hout zijn gearriveerd waar ik de dispenser van ga maken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.