Voor de skaters onder ons

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Na weer wat rondneuzen op youtube en instagram het volgende tegengekomen: mensen die aan houtbewerking doen met oude skateboards te lamineren!
https://www.youtube.com/watch?v=KPIuDF-hE9Y
Zeer interessant! Moest ik zelf oude skateboards hebben, ik zou er direct aan beginnen :D.
Mogelijkheid is er dat ik zelfs eens naar een skateshop ga gaan om te vragen of ze er wat hebben :D.
Lijkt me ook wel hip om er houten speelgoed van te maken met al die kleurtjes!

Groetjes Jolien
 

Jan-Pieter

Actieve deelnemer
Op Etsy had ik al 's dog tags gezien gemaakt van oude skateboards. Dat vond ik toen een beetje valsspelen omdat ik die van mij zelf lamineer, maar zo te zien zit er nog best wel wat werk in voor je een blok of plankje hebt om verder te verwerken.

Ik ken geen skaters en ben te lui om skateboardwinkels te bezoeken :D Zouden alle of de meeste skateboards zo zijn gelamineerd?

Zeker leuk voor speelgoed!
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Op Etsy had ik al 's dog tags gezien gemaakt van oude skateboards. Dat vond ik toen een beetje valsspelen omdat ik die van mij zelf lamineer, maar zo te zien zit er nog best wel wat werk in voor je een blok of plankje hebt om verder te verwerken.

Ik ken geen skaters en ben te lui om skateboardwinkels te bezoeken :D Zouden alle of de meeste skateboards zo zijn gelamineerd?

Zeker leuk voor speelgoed!

Denk wel dat de meeste zo gelamineerd zijn! Momenteel ben ik ook nog te lui om naar skateboardwinkels te gaan haha :D. Maar misschien binnenkort, of ooit... haha !

- - - Updated - - -

Mooi, je hebt er wel wat skateboards voor nodig om een tafel of kastje te maken.
Inderdaad, heel wat!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.