Hulp nodig voor afvalhout project

pasteels

Nieuw lid
15 aug 2016
6
0
Hallo iedereen,

ik ben Elien en ik studeer interieurvormgeving. Afgelopen schooljaar kregen we de opdracht een meubel van afvalhout te maken.
De stoel die ik hiervoor ontworpen heb is geselecteerd voor de OVAM ecodesign publieksprijs! Ik vind het nog steeds raar dat ze mijn ontwerp geselecteerd hebben, maar het is natuurlijk een mooie kans. Mijn 'project' bestaat enkel nog maar uit het prototype dat er nu is maar ik zou hier graag mee verder gaan en dan zou deze publieksprijs me verder kunnen helpen.

De bedoeling is nu dus dat ik zoveel mogelijk stemmen verzamel... Ik zie hoe anderen hun stemmen de lucht in schieten maar ik ben wat stil gevallen dus zou ik jullie hulp willen vragen. Ik hoop dat er nog genoeg mensen mijn project steunen en ik ben jullie hier natuurlijk ook enorm dankbaar voor.
smile.gif

http://ecodesignlink.com/nl/publieksprijs-2016/pointe
(je kan éénmaal stemmen per emailadres)

Heel erg bedankt!!
Groetjes Elien
(PS: als iemand nog wat feedback wilt geven op dit ontwerp mag dat altijd)
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Elien, mijn stem heb je, trouwens slim van je om het hier op het forum te zetten. Het is een mooi apart ontwerp met zes stoelpoten in plaats van de normale vier, zijn de twee extra poten qua zit comfort, ook nog een functionele toevoeging (stevigheid)?

Groet Pel.

5660.jpg
 

pasteels

Nieuw lid
15 aug 2016
6
0
Alvast heel erg bedankt voor je stem! :) Deze extra poten hebben zeker een extra functie, het systeem is vergelijkbaar met de Tip Ton chair.
Op de foto is het moeilijk zichtbaar maar de voorste twee poten zijn iets korter waardoor je zo van houding kan veranderen wat ook beter voor je rug is.
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Grappige stoel om te zien, de tekst "een stoel heeft 4 poten" gaat niet meer op :)
Mijn stem heb je ook.