boek over houtverbindingen

Ernest Dubois

Post veel
7 jun 2013
1.032
2
shinglemaker.wordpress.com
De vraag lijkt opgelost tot tevredenheid van reoliepoelie maar dat wil niet zeggen het is complete uitgeput en het zou miss zijn het te laten gaan zonder vermelding van de boeken van François Calame. Zijn werk gaat meestal over een idee en dat is het samenwerken van timmerlui op het gebied van traditional timmerwerk van heel Europa die hun kennis en ervaring uitwisselen door middel van gezamenlijk projecten. Er komen mannen en vrouwen van Frankrijk, Duitsland, België, England, Noorwegen, Sweden, opmerkelijk genoeg alle landen om onze heen maar misschien niet verassende is de afwezigheid van enig vorm van meedoen vanuit onze eigen land, samen met het doel deze kennis en tradities instaand te houden, versterken en te doorzetten. Zijn boeken zijn, Carpenters Without Boarders, Bouts de bois, bois de bout. L'atelier de Normandie ook bekend als European Carpenters en verwant aan zijn uitstekende website, "Carpenters of Europe and Beyond" Niet zo bekende als de bekend - en enigszins versleten - Amerikaans u-tube sites maar dus te meer relevant, informatief en interssant.
 
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
Ernest, helaas is mijn Frans nogal beroerd, verder dan une bière of deux bières kom ik niet.:)

Groet Pel.
 
P

Pel

Guest
Nou, ik moet zeggen dat mijn Engels de laatste jaren stukken is verbeterd, mede dankzij You Tube:)

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.