Even voorstellen

bart213

Nieuw lid
13 dec 2015
7
0
Hoi allemaal,

Mijn naam is Bart en ik lees al een tijdje topics op het forum. Maar nu vond ik het tijd om me even voor te stellen. Ik ben nog 16 jaartjes jong en al bijna heel mijn leven bezig met houtbewerking. Dingen maken van hout heb ik al heel lang leuk gevonden maar dit kwam echter tot een halt tijdens een verhuizing waarna ik een paar jaar niet meer met houtbewerking ben bezig geweest. Maar nu heb ik de smaak weer te pakken en deze keer beter dan ooit:D.

Ik ben verder ook een beetje op alle gebieden bezig van het hout bewerken. Een beetje meubelmaken hier en een beetje houtsnijden daar (al blijft dit nog wel moeilijk met praxis steekbeitels;)). En nog allerlei andere projectjes. Al zijn de projectjes die ik maak niet helemaal super maar er is verbetering. Wat voor soort project ligt er een beetje aan waar ik op dat moment zin in heb. het blijft natuurlijk wel een hobby:p. Maar het aller interessantste vind ik toch wel het gereedschap.

Verder hoop ik in de toekomst nog wat foto's van projectjes op het forum te zetten maar dat zit er nu nog even niet in. Maar ik heb wel al een paar vragen. Maar dat komt wel goed hier denk ik.

Groet, Bart
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.696
100
Utrecht
Welkom op het forum!
Wat betreft je praxis bijtels, geen ervaring mee, maar als ik Paul Seller moet geloven, dan is 99% gewonnen met de juiste handen.
 

bart213

Nieuw lid
13 dec 2015
7
0
Welkom op het forum!
Wat betreft je praxis bijtels, geen ervaring mee, maar als ik Paul Seller moet geloven, dan is 99% gewonnen met de juiste handen.

Daar heb je zeker een punt. Ik moet ook nog steeds goed oefenen. Ze worden alleen wel snel bot maar dat kan wel weer geslepen worden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.